NZXT H1 ITX build - ASUS 4070 Super Dual OC AMD 5700x

Permalänk
Medlem

NZXT H1 ITX build - ASUS 4070 Super Dual OC AMD 5700x

Halloj,

Säljer av en build jag nyligen slängt ihop:

- Helt nytt NZXT H1 V1 chassi - 650 gold PSU och AIO kylare förinstallerat från fabrik. Risern är bytt till den som inte brinner,
- ASUS Dual GeForce RTX 4070 SUPER EVO OC Edition 12GB GDDR6X,
- AMD Ryzen 7 5700X CPU,
- Asus ROG Strix B450-I mobo,
- Kingston Fury 32GB 3600 Mhz
- Samsung 970 evo 500gb m2 nvme ssd.

Windows 11 home är förinstallerat och i det fall köparen begär frakt så skickas datorn i sin original låda. Ansvarar inte heller för postnords strul, men hjälper till där jag kan.

Håller mig rätten till att sälja till vem jag vill. Frakt kan säkert lösas, men prioriterar upphämtning med Stockholm (kan eventuellt lösa hemkörning mot ersättning). Har du frågor? Skicka iväg ett PM så försöker jag besvara det så snabbt som jag kan.

Läs hela annonsen här

Permalänk

8000kr kan hämta på måndag den 26e

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

8000kr kan hämta på måndag den 26e

Noterat Dock letar jag efter just runt det priset jag skrev på annonsen. Datorn ligger ute på blocket också för ett högre pris, så se det som sweclockers rabatt!

Permalänk
Skrivet av Neeshi:

Noterat Dock letar jag efter just runt det priset jag skrev på annonsen. Datorn ligger ute på blocket också för ett högre pris, så se det som sweclockers rabatt!

Förstår vad tror du om 9500kr?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Förstår vad tror du om 9500kr?

kan tänka mig 10500kr, men eventuellt kunna acceptera något högre i fall det kommer in innan den 26e.

Permalänk
Medlem

Budar 10500 kr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Djungeln:

Budar 10500 kr!

Noterat!

För tydligheten skull: då går det på samma villkor som erbjöds till den andra personen om att den blir den för det priset om inget högre kommer in till den 26e

Permalänk
Medlem

Budar 10600 kr!
Kan åka och hämta omgående! 🙂

Visa signatur

Operativsystem: Microsoft Windows 10 | Processor: AMD Ryzen 5 3600X | Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Moderkort: ASUS PRIME X570-P | Minne: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 2070 SUPER 8GB GAMING OC | Hårddisk: Seagate BarraCuda 510, 512GB | Nätaggregat: Fractal Design Edison M 750W | Övrig kylning: 2x140mm insug och 3x120mm utblås i lådan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceronic:

Budar 10600 kr!
Kan åka och hämta omgående! 🙂

Budet är noterat Var inte tänkt att det skulle bli budgivning under det jag ville ha för datorn, men jag klagar inte över att få mer klirr i kassan.

Vi kör budgivning till den 26e så fler får möjligheten att vara med att buda. Köp nu pris sätter vi 12000:- och de som kan plocka upp datorn prioriteras.

Permalänk
Medlem

Såg att jag inte skrivit ut namnet på moderkortet + ram minnena. Nu är det tillagt

Permalänk
Medlem

Budar 11000 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Djungeln:

Budar 11000 kr + frakt

Högsta budet!

Påminnelse om att budgivningen avslutas den 26e.

Permalänk
Medlem

Eftersom intresset svalnat så avslutar jag det tidigare än på måndag då jag vill skicka iväg den tidigare. Budgivningen avslutas därför imorgon kl 12!

Permalänk
Medlem

Skriver pm till @Djungeln

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad