Permalänk
Medlem

Ny LG OLED 42" C4

Kommit över en helt ny 42 tums OLED TV av senaste modellen C4, inhandlades för mindre än en månad sedan ifrån Power. Kvitto, alla tillbehör samt garantier medföljer.

Vart tänkt att användas som datorskärm till hemmakontoret men passade inte riktigt in storleksmässigt så har alltså endast plockats upp och funktionstestats för att sedan plockats ned och legat i emballaget sedan dess, plasten på panel sitter kvar så som vid leverans (syns på den röda markeringen ned till höger på panelen på bild 2), precis som ny helt enkelt.

Kan tänkas skickas men hämtning kommer att premieras för bådas trygghet.

Vid kallt intresse returneras denna till butik inom kort.

Läs hela annonsen här

Permalänk

6500 plus frakt?

Visa signatur

ajax

Permalänk
Medlem

Får ca 8000:- vid returnering till butik så allt under detta undanbedes.

Permalänk
Medlem

Finns i fyndhörnan på Inet för 8091:- (som guldmedlem i alla fall), men är man inte guldmedlem så är ju 8000:- såklart några hundralappar under, men kanske är mer värt att returnera den bara

Av nyfikenhet då jag sneglar lite efter denna, tyckte du den var för stor som datorskärm?

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Aha ja som sagt norpar ingen och kallt intresse så går den i retur men tänkte någon sweclockare kanske ville göra en schysst deal på denna.

Jag trodde mig inte tycka det men vips så körde man något FPS spel med polarna där jag satt alldeles för nära pga skrivbordet och skärmen vart alldeles för stor, går ju fixa med custom upplösningar och avskalning men jag valde att investera i lite andra grejer och invänta OLED på mindre skärmar till förmånligare pris istället.

Annars var den helt utomordentligt fin att köra mer casual spel samt jobba på, aldrig haft en så fin panel innan om jag ska vara ärlig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

Kommit över en helt ny 42 tums OLED TV av senaste modellen C4, inhandlades för mindre än en månad sedan ifrån Power. Kvitto, alla tillbehör samt garantier medföljer.

Vart tänkt att användas som datorskärm till hemmakontoret men passade inte riktigt in storleksmässigt så har alltså endast plockats upp och funktionstestats för att sedan plockats ned och legat i emballaget sedan dess, plasten på panel sitter kvar så som vid leverans (syns på den röda markeringen ned till höger på panelen på bild 2), precis som ny helt enkelt.

Kan tänkas skickas men hämtning kommer att premieras för bådas trygghet.

Vid kallt intresse returneras denna till butik inom kort.

Läs hela annonsen här

Hur gick det med returen, har du hunnit lämna tillbaka den eller kan det vara aktuellt med ett bud trots behov av frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snuffelbutt:

Hur gick det med returen, har du hunnit lämna tillbaka den eller kan det vara aktuellt med ett bud trots behov av frakt?

Tyvärr vart den såld häromdagen. Tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad