Audeze Maxwell - PS5/Windows/Mac

Permalänk
Medlem

Audeze Maxwell - PS5/Windows/Mac

Dessa hörlurar behöver egentligen ingen introduktion, de som har koll vet att det är det bästa ljud man kan få inom inom trådlös gaming. Audiophile-headset i premiumkvalitet som råkar ha grymma gamingfunktioner. Toppar listan hos alla kunniga recensenter, bara att googla ifall man inte känner till.

Tyvärr är de liiite för stora för mitt ovanligt lilla hövve. Har man ej huvud i barnstorlek så bör de passa finfint. Pytteliten skråma på underkanten av ena kåpan. Går knappt att se om man inte letar, men kände att jag behövde få med det. Väldigt välvårdade i övrigt, knappt använda då de som sagt inte passar.

Lite av en intressekoll, behåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller ångra mig helt om jag så önskar. Kan plockas upp hos mig eller fraktas, men då står köparen för frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tack för bud, måste tacka nej.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr +frakt
Permalänk
Medlem
Skrivet av Walle-90:

1 800 kr +frakt

Kan spara dig lite tid och säga att jag antagligen inte kommer gå lägre än utgångspriset för tillfället, har inte bråttom att sälja.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Skrivet av JustLeo:

2 200 kr + frakt

Tack för bud. Jag håller tråden öppen till söndag eftermiddagen eftersom Postnord inte lär köra ut innan måndag ändå, om det går bra för dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JustLeo:

2 200 kr + frakt

PM skickat