Äldre datorer bytes mot något kul.

Permalänk
Medlem

Äldre datorer bytes mot något kul.

Jag har en del äldre datorer och annat som jag gärna byter mot typ någon lagring (Ej HDD) , GPU eller något annat datorrelaterat.

Laptopen är en MSI GX740, ingen lagring i den annars komplett, fick ingen bild när jag testade den nu, har legat i källaren ett antal år men den fungerade när den hamnade där.

Elitedesken är bara moderkortet kvar, har suttit en I7 7700k tidigare.

Asus , Coolermaster , Deepcool och dom 2 Corsair Chassina är tomma förutom någon fläkt och Läsare/Brännare etc.

Dom två äldre datorerna är kompletta förutom lagring, sitter någon Celeron i båda (kylarna ligger bredvid så jag skulle kunna se vad det var för cpu) grafikkorten är ett Riva TNT 2 64 och ett Geforce FX 5200, har inte startat dom på väldigt länge så jag vet faktiskt inte hur statusen är, men en rengöring behövs

Vill man inte ha allt så behöver man såklart inte det heller, dock prioriterar jag någon som vill ha allt.

Kan såklart tänka mig att sälja också om det blir bättre än byte.

Endast Avhämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus TUF B650 plus wifi - Ryzen 7800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Corsair vengeance 6000Mhz CL30 - Corsair Rmx 850w - Phanteks XT Pro Ultra

Permalänk

Hej.

Råkar det sitta en 3,5” FDD/diskett-läsare i en av dem?

Jag har en (!) sådan diskett kvar sen länge. Vill läsa av den (om det nu överhuvudtaget går efter så lång tid) och flytta över ev. filer. Så letar sakteliga efter en läsare för den.

Mvh
AC

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Hej.

Råkar det sitta en 3,5” FDD/diskett-läsare i en av dem?

Jag har en (!) sådan diskett kvar sen länge. Vill läsa av den (om det nu överhuvudtaget går efter så lång tid) och flytta över ev. filer. Så letar sakteliga efter en läsare för den.

Mvh
AC

Tror det sitter såna i fler än en av datorerna, ska kolla, men jag är säker på att det finns minst en iallaf.

Visa signatur

Asus TUF B650 plus wifi - Ryzen 7800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Corsair vengeance 6000Mhz CL30 - Corsair Rmx 850w - Phanteks XT Pro Ultra

Permalänk
Medlem

Om du skulle kunna tänka dig att skicka komponenterna från de två äldre datorerna (CPU, moderkort, GPU, övriga kort & minnen) så skulle jag vara intresserad av dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrSwizz:

Om du skulle kunna tänka dig att skicka komponenterna från de två äldre datorerna (CPU, moderkort, GPU, övriga kort & minnen) så skulle jag vara intresserad av dessa.

Kommer det inget bra bytesförslag mot dessa kan jag tänka mig att göra det, dock har upphämtning förtur.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur är kylningen på MSI:n ?

Visa signatur

Byt namn på Nvidia till NvidAI

Permalänk
Medlem
Skrivet av pehrnow:

Kommer det inget bra bytesförslag mot dessa kan jag tänka mig att göra det, dock har upphämtning förtur.

Gött!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik356b:

Hur är kylningen på MSI:n ?

När jag använde den funkade allt bra och jag märkte inte av att den blev väldigt varm , men som sagt fick jag ingen bild nu när jag försökte starta den.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur