"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"
Hej,
Jag undrar hur jag gör om jag ska maximera en sida som är i ikonen Edge tillbaka till en bildskärm hela storlek 27", ikonen har minimerats till 40 mm x 50 mm storlek i Edges vid skrivbordets nederkant.
Jag försöker öppna dialogrutan: 'Återställ' så maximeras inte sidan oavsett vilken sökfras jag klickar på till och med 'Stäng'.
Kan någon kanske hjälpa och förklara för mig hur jag dels får sidan maximerad igen, vilka tangenter jag ska skriva. Jag råkade av misstag ladda ned ett opålitligt antivirusprogram, som jag inte bort göra, eftersom jag ville ha bort några felkoder som uppkommit i min Telefonlänk.
Hälsningar
Anders
Hej,
Helt plötsligt har mina webbdokument i Edge låsts, minimerats och går inte att maximera. Jag vill ha hjälp med och undrar hur jag maximerar ett webbfönster, som har minimerats i nederkant för appikonen i Edge.
Alltså webbsidan förstoras inte på skrivbordet till maximal webbläsare så att jag kan ansluta till internet Då med en stor, förstorad skärm för webbdokument och inte på en minimerad som nu. Var går jag in i dialogrutan eller i Windows och ändrar det då?
Jag har en Wi-fi-anslutning. Bra om någon som vet kan förklara, jag måste annars höra med en datorbutik, kompis som vet.
Hälsningar
Anders
Hej,
Jag har att anslutit nu, maximerat fönster i Edge, endast ett tillfälligt fel.
Anders
Testa att hålla ned CTRL-tangenten och rulla på hjulet på musen samtidigt.
Du kan också ta en bild av problemet och ladda upp den här i tråden så blir det lättare att förstå problemet, om det inte löste sig med mitt tips.
Klicka på den markerade ikonen och dra och släpp i rutan som kommer upp:
"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.