Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Jag blev lite sugen. Min laptop orkar inte strömförsörja mina lurar så det blir så låg volym. Följer det med nätadapter? Fungerar denna annars?

https://www.kjell.com/se/produkter/el-verktyg/natadaptrar-nat...

Vet ej om pluggen passar? Det står 5,5x2,1 mm. Undrar om man har tur så det är samma på förstärkaren?

Om du kollar bilderna på Amazon så visar sista bilden vad som finns med i lådan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av breakman:

Om du kollar bilderna på Amazon så visar sista bilden vad som finns med i lådan.

<Uppladdad bildlänk>

Tack. Dock så ser det ut att vara Amerikansk stickpropp på nätadaptern på bilden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Tack. Dock så ser det ut att vara Amerikansk stickpropp på nätadaptern på bilden.

Jag fick europeisk när jag beställde från Amazon.se i höstas, dock annan produkt men snarlik.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Näbbdjuret:

Jag fick europeisk när jag beställde från Amazon.se i höstas, dock annan produkt men snarlik.

Ok. Jag testar att beställa och ser vad jag får.

Permalänk
Medlem

Nej, Computersalg säljer tyvärr inte nedan enhet för 894kr som Prisjakt indikerar
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=14519414

WD Black SN7100 SSD M.2 2TB

Det verkar vara 500GB-enheten enligt modellnumret så ingen idé att tipsa om.

Permalänk
Skrivet av Swedishchef_90:

Då jag inte kan verifiera detta fungerar för alla så postar jag det här.
Elgiganten ger 10% på ett köp Max 3000kr rabatt om man använder koden MEMBER25JULY.<Uppladdad bildlänk>
Eller 9800x3d för 4.9k

"Vi vill fira dig och tacka för att du är en värdefull del av vår kundklubb. Som ett litet tecken på vår uppskattning har vi en exklusiv gåva till dig:

🎁 10 % rabatt på ditt nästa köp!*

Använd koden MEMBER25JULY i kassan för att ta del av din gåva.

🔹 Gäller i 14 dagar

🔹 Kan endast användas online på elgiganten.se

🔹Du behöver vara inloggad på ditt konto för att kunna använda koden.

Tack för att du är en del av vår kundklubb – vi ser fram emot många fler år tillsammans! 🎊 Missa inte att använda din present innan den går ut!
*Rabatten är personlig och kan användas på ett köp, max 3.000 kr rabatt. Gäller ej på produkter från Apple, konsoler, tjänster eller produkter med abonnemang. Kan ej kombineras med andra erbjudanden."

Tack för tipset! Använde koden och slog till på en Samsung HW-Q995D i samband med flytt, landade på 8991 efter rabattkoden och rean tillsammans

Felskrivning: Hade angett fel modell
Permalänk
Medlem

@BurningSnowman89: Uppenbar fråga kanske men varför köpte du inte 995D, den kostar väl lika mycket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BurningSnowman89:

Tack för tipset! Använde koden och slog till på en Samsung HW-Q935D i samband med flytt, landade på 8991 efter rabattkoden och rean tillsammans

Varför inte Q995D när du får de för samma pris?

Edit: såg inte att Edson hann ställa samma fråga först

Permalänk
Skrivet av edson:

@BurningSnowman89: Uppenbar fråga kanske men varför köpte du inte 995D, den kostar väl lika mycket?

Skrivet av Danieleet:

Varför inte Q995D när du får de för samma pris?

Edit: såg inte att Edson hann ställa samma fråga först

Felskrivning av mig🙈 köpte givetvis 995D 😁😅

Permalänk
Medlem

Felskrivning av mig🙈 köpte givetvis 995D 😁😅

Skönt! 🥳

Varmt välkommen in i den dedikerade ägartråden framöver!
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1700499-samsung-hw-q99...

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Xiaomi kör en lite märklig rea.
2,3 och 6 juli mellan kl 17-24 så har dom rea på vissa produkter.

Idag hittar man t.ex robotdammsugaren Xiaomi S20+ för 2190kr och man får dessutom en minidammsugare värd 649kr på köpet.
Ordinarie pris ligger runt 3400kr och 2999kr som billigast i april.
OBS! Kräver att man skapar ett konto och är inloggad för att aktivera en kupong på 1500kr i kassan.

<Uppladdad bildlänk>

Produkt: Xiaomi S20+
Länk: https://www.mi.com/se/event/flash-sale/#116049
Kategori: Övrigt
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=13815935
Pris: 2190kr

Dom verkar inte bry sig om datum och tid så erbjudandet är fortfarande aktivt trots att det inte är 2,3 eller 6 juli mellan kl 17-24.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Dom verkar inte bry sig om datum och tid så erbjudandet är fortfarande aktivt trots att det inte är 2,3 eller 6 juli mellan kl 17-24.

Verkar inte fungera här. Jag ser ingen rabattkod heller som drar av 1500kr på priset.

Någon som vet vad det är för kod?

Visa signatur

🎮 MSI GeForce RTX 5090 32GB Suprim Liquid SOC • AMD Ryzen 7 9800X3D • Define 7 • ASUS ROG Strix B650E-F ⌨ 64GB DDR5 6000MHZ 💿 8TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem
Skrivet av radx:

Verkar inte fungera här. Jag ser ingen rabattkod heller som drar av 1500kr på priset.

Någon som vet vad det är för kod?

Har du skapat konto och loggat in?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Har du skapat konto och loggat in?

Yes, och under rabattkods alternativ finns bara -50kr och -100kr.

Visa signatur

🎮 MSI GeForce RTX 5090 32GB Suprim Liquid SOC • AMD Ryzen 7 9800X3D • Define 7 • ASUS ROG Strix B650E-F ⌨ 64GB DDR5 6000MHZ 💿 8TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Tack för tipset! Använde koden och slog till på en Samsung HW-Q995D i samband med flytt, landade på 8991 efter rabattkoden och rean tillsammans

Kul att folk får användning av den
Bara att testas Member25aug sen 😁

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem

Vilket är ett bättre köp, xiaomi x20+ eller eufy L60?

Permalänk
Medlem
Skrivet av radx:

<Uppladdad bildlänk>

Testa kontakta deras support. Dom har ju fortfarande erbjudandet "live" så förmodligen är dom bara värdelösa på att ha korrekt info ute på hemsidan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Produkt: GIANAC for iPhone laddningskabel 2M 2-pack laddningskabel iPhone USB Lightning kabel snabbkabel iPhone 14,13,12,11, XS, XS Max, XR,X, 8,8Plus, 7,7Plus, 6s, 6s Plus, 6,6 Plus, iPad
Länk: https://www.amazon.se/dp/B0CCRY9LN8
Pris: 47,90kr (-52 % 99,99 kr)
Är själv ingen Apple user, men 2st 2M Lightning kablar för detta pris låter väldigt billigt.

Får bara upp 99,99 kr för 2p....?

Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

Får bara upp 99,99 kr för 2p....?

Var blixterbjudande, begränsat antal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Var blixterbjudande, begränsat antal.

Tyfiskt...
Tack för heads-upen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av radx:

<Uppladdad bildlänk>

Det står "2,3,6 juli mellan kl. 17-24", så kolla igen på söndag eftermiddag/kväll.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaynee:

Vilket är ett bättre köp, xiaomi x20+ eller eufy L60?

Lite högre sugkraft och moppfunktion (av enklare slag) i Xiaomin, men å andra sidan så får du en Eufy med tömningsstation till samma pris. Så städmässigt så lär Xiaomin vara snäppet bättre, men du slipper tömning lika ofta med Eufy. Xiaomi är väletablerat i Europa sedan långt tillbaka, och Eufy ägs av Anker, som även de finns på den europeiska marknaden och förväntas expandera i Norden med egen webshop under året, så det blir nog inte svårt att hitta tillbehör/reservdelar till någon av dem, så jag tror att vad du än väljer så får du en prisvärd produkt, framför allt nu med dessa rabatter.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Eufy ägs av Anker, som även de finns på den europeiska marknaden och förväntas expandera i Norden med egen webshop under året.

Den här kanske?
https://www.ankernordics.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av InteIdiot:

Se där, den existerar tydligen redan! Trodde att det var en höstlansering eller något sånt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

Tyfiskt...
Tack för heads-upen!

Off-brand Lightning-kablar går att hitta för ingenting på typ Fyndiq och liknande för typ ingenting.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Medlem

Var det någon som köpte Legion Slim från Elgiganten?

Jag är utomlands så har inte kunnat hämta ut den än men fick kvitto inatt med serienummer, plitade i det på Lenovos hemsida och ser det att Garanti påbörjats juli 2024 vilket enligt mig indikerar en begagnad enhet.

Har screenshotat elgiganten.se innan produktsidan försvinner då enheten är slut och där nämns inget alls om att detta skulle vara outlet produkter....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweckid:

Var det någon som köpte Legion Slim från Elgiganten?

Jag är utomlands så har inte kunnat hämta ut den än men fick kvitto inatt med serienummer, plitade i det på Lenovos hemsida och ser det att Garanti påbörjats juli 2024 vilket enligt mig indikerar en begagnad enhet.

Har screenshotat elgiganten.se innan produktsidan försvinner då enheten är slut och där nämns inget alls om att detta skulle vara outlet produkter....

Det var så på en Lenovo laptop jag köpte för några år sedan men det gick att ändra när jag kontaktade Lenovo och bifogade inköpskvittot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av [Qvist]:

Det var så på en Lenovo laptop jag köpte för några år sedan men det gick att ändra när jag kontaktade Lenovo och bifogade inköpskvittot.

Tyder väl dock på att produkten inte är ny? Oavsett om det går att ändra

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Tyder väl dock på att produkten inte är ny? Oavsett om det går att ändra

Inte nödvändigtvis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leyer:

Inte nödvändigtvis.

Så om garantin är aktiverad hos Lenovo så har ingen annan haft produkten 🤔

Visa signatur