Bilder på ditt senaste inköp (2025) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Nya skor behöver man ibland.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Nya skor behöver man ibland.
<Uppladdad bildlänk>

Snygga! Vilken modell är det?

Visa signatur

Bara för idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeC:

Såhär står det på lådan iallafall
Märket är Skechers!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeC:

ARCH FIT, står på skon

Visa signatur

''Man får betala för kvalitet och stabilitet'' //Pantburk 2024.
Poor 9800X3D + RTX 5090 user.

Permalänk
Medlem

Äntligen en ny robotdammsugare, en Dreame x40 Ultra.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Snusfri

Nu kan jag smurfa mycket smurfar med min nya smurf med hög smurf.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryzer:

ARCH FIT, står på skon

ARCH FIT är ingen specifik modell utan bara att skon har en ARCH FIT innersula.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

ARCH FIT är ingen specifik modell utan bara att skon har en ARCH FIT innersula.

Ja fast nu heter modellen det! Eller 2.0 är nya.

Visa signatur

''Man får betala för kvalitet och stabilitet'' //Pantburk 2024.
Poor 9800X3D + RTX 5090 user.

Permalänk
Medlem

Lite "billig" ammunition, gick finfint i bössan så jag kommer nog fortsätta med denna istället för den jag använt tidigare.

Visa signatur

Mommas, don't let your babies grow up to be cowboys.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryzer:

Ja fast nu heter modellen det! Eller 2.0 är nya.

Modellen heter Lestur och ingår i ArchFit segmentet.

Permalänk
Medlem

Ett par nya hörlurar, det var dom som var närmast mina mobius lurar som knäckts, samt lite industri fläktar till serverns vattenkylning dom gamla höll i 11år med 24/7 drift eller rättare tre av fyra snurrade långsamare nu. Det får man ändå vara nöjd över då tidigare märken jag testat bara klarat enstaka år.

Samt en bild monterade, så får jag även visa min fina mix av server och maskiner 😉

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk

Well sambon ville ha en större skärm för jobb, jag såg chansen och tog den. 42” LG Oled C2, 5200kr. Min första oled och fy fasen vilken bild! Ska sälja den gamla skärmen kan vi nog få ner ”totala” priset till 4000kr, helt ok!

Permalänk
Medlem

Skulle inte uppgradera den här generationen utan vänta på nästa när
Proshop plötsligt har korten i stock längre än 30 sekunder.

Kunde inte låta bli och slå till då den kommer att matcha min nya skärm perfekt.

Sen vart det även ett par nya promenadskor till Usa resan i sommar då det
förmodligen kommer att knallas omkring en hel del.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Nu får även jag lägga upp mina nyköpta dojor

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Steelseries Apex Pro, Asus ROG Harpe, MSI 321URX

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Äntligen en ny robotdammsugare, en Dreame x40 Ultra.

<Uppladdad bildlänk>

Otroligt avundsjuk! Väntar och längtar till min S6MaxV dör så jag kan köpa en likadan 😁

Permalänk
Medlem

Blev en till 8BitDo-kontroll till Switch 2an. SN30 Pro är betydligt mindre och smidigare att ha med på tex semestern är Pro 2.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

"Äntligen!"

Den cirkulära marknadsplatsen levererar!

Jag har svårt att beskriva hur mycket jag ville ha en sån här när det begav sig. Sedan var Star Wars plötsligt stendött i många år. Star Wars-lego kom in på radarn för några år sedan när jag började samla Lego från sent 70, tidigt 80-tal men jag bestämde mig då för att jag inte skulle samla Star Wars-grejer. Så nu samlar jag Star Wars-grejer.

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem

Två inköp gjode i närtid.

Haft flera versioner Deathadders men det var ett par år sedan nu så helt enkelt dags att testa V3 Pro.

Ytterliggare inköp men svårare att ta bild på,
En kurs från White Knight Labs, Advanced Red Team Operations Certification. Blir perfekt att pyssla med under sommaren.

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

Samt en bild monterade, så får jag även visa min fina mix av server och maskiner 😉

<Uppladdad bildlänk>

Fin samling av Bosch blåa (pro) serie! 🧰 👍

Skrivet av Jefe:

Skulle inte uppgradera den här generationen utan vänta på nästa när
Proshop plötsligt har korten i stock längre än 30 sekunder.

Kunde inte låta bli och slå till då den kommer att matcha min nya skärm perfekt.

<Uppladdad bildlänk>

Sen vart det även ett par nya promenadskor till Usa resan i sommar då det
förmodligen kommer att knallas omkring en hel del.

<Uppladdad bildlänk>

Nice!

När klickade du hemma detta?

Försöker checka sidan varje dag.😊

Grattis oavsett!! 👍

Visa signatur

macOS: Mac mini [M4 Pro 14-core/24GB/1TB/10GbE], MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB]
Windows: Microsoft Surface Pro 11 [Snapdragon X Elite/16GB/1TB/OLED], Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], HP OmniBook Ultra 14" [Ryzen AI 9 HX 375/32GB/1TB]
iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 10 46mm [LTE]
HT: LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB], Intel NUC [Core i5/8GB/256GB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Nice!

När klickade du hemma detta?

Försöker checka sidan varje dag.😊

Grattis oavsett!! 👍

26 Juni på eftermiddagen strax före 15.00

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Fin samling av Bosch blåa (pro) serie! 🧰 👍

jag gick al in i deras 12/18v serie med L-boxx system, så det är just nu 5 staplar den på bilden är dock högst.
3 andra används som arbetsbord och den sista som en mobil löd station/samt smådels förvaring.
Men skulle gärna haft högre belastning än 100kg när man använder dom som stege/trappa, tycker dom känns aningen mjuka när man står på dom. jag gillar dock utdrags funktionen dom sitter i.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minzert:

Otroligt avundsjuk! Väntar och längtar till min S6MaxV dör så jag kan köpa en likadan 😁

Hade en Roborock s5 innan, det blev ett litet lyft

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem

En ny router istället gör Telias medföljande. Har tänkt byta ut den i 7 år nu. För ett par veckor sedan kom fiberföreningen med en ny Telia router då vi nu har 300 mbit istället för 100 mbit. Gjorde då slag i saken och köpte en Ubiquiti Cliud Gateway Ultra. Nu kan jag tar bort styrningen av accesspunkterna från servern.

2 bra böcker också.

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem

kom ett gäng paket i går kväll/idag
par pegasus trail gore-tex från min syster, perfekt vintersko när man har ryggproblem

ny router med väggfäste till klubben, Cloud Gateway Max

5 trafo som ska ersätta dom i trädgården

Små hjul med broms till arbetsbordet, fördelen med dessa är att dom bara bygger 5cm men ändå klarar 200kg per skåp, är 3 skåp så max blir 600 kg. visar en bild på det monterat om någon annan vill se hur mycket det byggde.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lyckad loppisrunda
Xbox 360S med en kontroll, kinect samt 3 spel Assassins Creed 1 +2 med fodral och Skyrim som lös skiva: 50 kr
Wacom Intuos S ritplatta: 40 kr
Minecraft till Switch: 50 kr
Sonic Forces till Switch: 50 kr
Wilfa WSCG2 kaffekvarn: 200 kr
Reflex- Regnjacka Rfxcare RFX-FR01 50 kr
Zelda kylskåpsmagneter 10 kr
Kockums emaljerad skål 10 kr
5 utestolar, 20 kr st. nypris på dessa verkar ligga på 1000-2000 kr st... om jag ser rätt.

Stavfel
Permalänk
Medlem

Det var visst 30 procent på hela Legobutiken på flygplatsen i Billund, Danmark. Höll hårt i plånboken på Legoland, men föll till föga strax innan boarding på väg hem..

Permalänk
Medlem

Fick bli en Xiaomi TV Box S (3rd Gen)

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Ännu ett icke genomtänkt impulsköp.

HP Z620 Workstation

Permalänk
Medlem

kom batterier och bms idag, 50kwh som utökar befintliga 10kwh.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag var bara tvungen när jag såg den

Visa signatur

|Chassi Deepcool CH160 |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e