Ingen respons från Webhallen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larrxi:

Funkar med vad som helst det står visa eller mastercard på.

Det tror jag inte. Det ges bankkort som är från dessa företag. Det betyder inte att det är kreditkort.

Skrivet av D_River:

Borde nog inte vara några problem.

Räknas Klarna dit?
De är...
Jag försöker skippa Klarna, om alternativ finns.

Det beror på om de räknas som kreditkort eller ej. Det är inte säkert. Med riktiga kreditköp täcks det under Konsumentkreditlagen som ger diverse fördelar för dig som kund.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | Nvidia RTX 4090 FE | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Det tror jag inte. Det ges bankkort som är från dessa företag. Det betyder inte att det är kreditkort.

Och? Att det är är debitkort istället för kreditkort betyder inte att du inte kan göra en kortreklamation.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Tråkigt att se att webhallen har tappat det så hårt, misstänkte att uppköpet inte skulle leda till något bra. Förut var det alltid där man tittade först och deras fysiska butik var alltid den man åkte till. På senare tid är det allt oftare NoN eller elgiganten.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Och? Att det är är debitkort istället för kreditkort betyder inte att du inte kan göra en kortreklamation.

Nja, är det ett debitkort så dras pengarna direkt från det bankkontot som det är kopplat till och då är det inte alls lika lätt men om det är ett kreditkort så är det kreditgivaren som har "skulden" och då är det lättare för dem att stoppa det hela då ingen transaktion har hänt på ditt konto ännu. Är betydligt svårare när ett bankkonto är inblandat då det är betydligt svårare att backa transaktioner på ett sådant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Det kan du göra men med debit så hamnar du längst ned i prioordningen av skulder och kommer inte få något tillbaka.
Använder du ett kreditkort så använder du i princip utgivarens pengar för att betala för varan så den står för eventuell risk.
Samma med faktura givetvis.

Så oavsett affär så ser jag lite mening att använda debitkort vid beställningar, om man har koll på sin ekonomi. Ofta ger de dessutom bonusar osv.

Droppar denna OT nu dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Tråkigt att se att webhallen har tappat det så hårt, misstänkte att uppköpet inte skulle leda till något bra. Förut var det alltid där man tittade först och deras fysiska butik var alltid den man åkte till. På senare tid är det allt oftare NoN eller elgiganten.

Ja, visst är det märkligt att man upplever NoN som helt okej fortfarande då även de ägs av Komplett Group.

Hur som helst hoppas jag ägarna har en plan för Webbis framtid för nu solkas varumärket ner rejält.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

På senare tid är det allt oftare NoN eller elgiganten.

NetOnNet ägs också av Komplett Group, så du mättar samma magar fortfarande. Bättre att välja Inet eller Elgiganten.

Undrar hur mycket kemikalie-/elektronikskatten försvårat situationen för svenska elkedjor. Att beställa från Danmark eller Tyskland är alltid billigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppis:

Ja, visst är det märkligt att man upplever NoN som helt okej fortfarande då även de ägs av Komplett Group.

Hur som helst hoppas jag ägarna har en plan för Webbis framtid för nu solkas varumärket ner rejält.

Båda är väl bara dotterbolag till Komplett? självstyrande? Uppenbarligen personalproblem inom Webhallen då både Komplett och Netonnet fortfarande är fullt fungerade i jämförelse.

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Ska jag ha nåt till datorn så blir det inet alla dagar i veckan för mig. Dom har tappat det rejält ja vet inte hur dom ska komma tillbaks på banan faktiskt. Dom har ju ändå inga butiker i skåne så vad är vitsen handla från dom när så många har problem? då vill man inte stötta ett sådant företag

Permalänk
Medlem

Mitt moderkort från Webhallen har skickats nu iallafall. Förhållandevis snabb hantering ändå (med tanke på sommartider). Får hoppas
paketet är oöppnat/icke begagnat och allt sånt som man nu läst om i trådar här och att det funkar som det ska.
Kommer dokumentera öppningen av paketet för säkerhets skull

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkir:

NetOnNet ägs också av Komplett Group, så du mättar samma magar fortfarande. Bättre att välja Inet eller Elgiganten.

Undrar hur mycket kemikalie-/elektronikskatten försvårat situationen för svenska elkedjor. Att beställa från Danmark eller Tyskland är alltid billigare.

Samma ägare till mycket i världen vart du än vänder dig. Däremot kan man belöna de företag som sköts bra under samma ägare? webhallen kanske bråkar som fan med ägaren det vet man ju inte heller och pågår stora konflikter på alla plan?

Jag väljer det som gynnar mig själv i första hand, det gör nog alla.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Pamudas:

På vilket sätt är Amazons kundtjänst dålig?

Fel tråd egentligen. Men första steget är väl att de totalt bortser från svensk lagstiftning och endast pekar på "Vår policy säger" om man reklamerar enligt konsumentköplagen och yrkar på korrekt hantering.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Fel tråd egentligen. Men första steget är väl att de totalt bortser från svensk lagstiftning och endast pekar på "Vår policy säger" om man reklamerar enligt konsumentköplagen och yrkar på korrekt hantering.

Jag måste ändå berömma Amazons kundtjänst. De gånger jag varit i kontakt med dom (Paket som kommit bort, paket som varit trasigt vid ankomst eller trasig produkt) så har dom alltid skött det utmärkt. Inga konstigheter nån gång (hittills).,

Sen vet jag dock inte hur dom hanterar lagstiftning eftersom jag inte drabbats av problem vid kontakt med kundtjänsten, men är ju såklart inte bra om de skiter i lagar.

Visa signatur

WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ibymafayhas:

Det kan du göra men med debit så hamnar du längst ned i prioordningen av skulder och kommer inte få något tillbaka.
Använder du ett kreditkort så använder du i princip utgivarens pengar för att betala för varan så den står för eventuell risk.
Samma med faktura givetvis.

Så oavsett affär så ser jag lite mening att använda debitkort vid beställningar, om man har koll på sin ekonomi. Ofta ger de dessutom bonusar osv.

Droppar denna OT nu dock.

Detta är ju on topic då webhallen har konkursvarning. Jag fick då tillbaka pengarna från banken när datorbutiken konkursa. Samma med en amazonbeställning där amazon slutade svara på mejl. Tror inte en swishning hade gett samma skydd.

Visst har du kreditkort men alla har ju inte det och vanliga bankkort verkar ge lika gott skydd.

Så hellre debit än swish då banken verkar skydda mot alla former av blåsningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Men det betyder att du inte har samma rättigheter som vid ett kreditkortsköp eftersom ditt köp med debitkort inte täcks av Konsumentkreditlagen.

Debitkort kan nog vara betydligt bättre än Swish-betalningar ur den synvinkeln dock, misstänker jag.

Skrivet av Larrxi:

Detta är ju on topic då webhallen har konkursvarning. Jag fick då tillbaka pengarna från banken när datorbutiken konkursa. Samma med en amazonbeställning där amazon slutade svara på mejl. Tror inte en swishning hade gett samma skydd.

Visst har du kreditkort men alla har ju inte det och vanliga bankkort verkar ge lika gott skydd.

Ja, debitkort är gissningsvis bättre än Swish-betalningar ur den synvinkeln. De sistnämnda använder jag inte för annat än väldigt små summor.

Ja, det bygger på att man har kreditkort (vilket folk som inte kan undvika att spendera mer än de har råd med bör undvika att ha). Att debitkort ger lika gott skydd skulle jag dock inte säga, även om de också ger ett visst skydd så länge utgivaren är villig att hjälpa till. Med kreditkort är dock detta reglerat i lag.

Men ja, håller med om att kort är att föredra framför Swish-betalningar oavsett typ av kort.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | Nvidia RTX 4090 FE | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Men det betyder att du inte har samma rättigheter som vid ett kreditkortsköp eftersom ditt köp med debitkort inte täcks av Konsumentkreditlagen.

Debitkort kan nog vara betydligt bättre än Swish-betalningar ur den synvinkeln dock, misstänker jag.

Ja, debitkort är gissningsvis bättre än Swish-betalningar ur den synvinkeln. De sistnämnda använder jag inte för annat än väldigt små summor.

Ja, det bygger på att man har kreditkort (vilket folk som inte kan undvika att spendera mer än de har råd med bör undvika att ha). Att debitkort ger lika gott skydd skulle jag dock inte säga, även om de också ger ett visst skydd så länge utgivaren är villig att hjälpa till. Med kreditkort är dock detta reglerat i lag.

Men ja, håller med om att kort är att föredra framför Swish-betalningar oavsett typ av kort.

Mjo lär nog bli kort framöver framför Swish. Swish är ju dock otroligt smidigt ur den synvinkeln.
Brukar köra Swish när jag handlar på Inet så det gick av bara farten när det denna gång blev en beställning från Webhallen. Brukar inte handla därifrån nuförtiden då jag typ alltid handlar från Inet. Men Inet låg inte alls bra i pris på varken cpu:n eller moderkortet, för stor skillnad i pris för att bara ignorera.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanTeoX:

Mjo lär nog bli kort framöver framför Swish. Swish är ju dock otroligt smidigt ur den synvinkeln.
Brukar köra Swish när jag handlar på Inet så det gick av bara farten när det denna gång blev en beställning från Webhallen. Brukar inte handla därifrån nuförtiden då jag typ alltid handlar från Inet. Men Inet låg inte alls bra i pris på varken cpu:n eller moderkortet, för stor skillnad i pris för att bara ignorera.

Mm, jag förstår. Själv brukar jag oftast hämta upp saker från Webhallen i butik och då betala på plats. Har gjort ett flertal köp på distans också, även om det inte händer lika ofta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larrxi:

Kan du länka till konkursvarningen?
Tack på förhand.

Visa signatur

-<[ Trust No One ]>--<[ Deny Everything]>--<[ The Truth Is Out There ]>-

Permalänk
Medlem
Skrivet av D_River:

Tack på förhand.

AI säger att webhallen inte har en konkursvarning

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanTeoX:

Ja man betalar väl lite extra för att Inet ska kunna hålla den bra service de har...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Ja man betalar väl lite extra för att Inet ska kunna hålla den bra service de har...

Absolut, i detta fall var dock skillnaden 1649:- mer på Inet för samma moderkort och cpu.
I det fallet väljer jag annan affär, annars Inet.
Fick nästan 64GB DDR5 ramminne (som köptes på Inet) för den mellanskillnaden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av D_River:

Tack på förhand.

Först vill jag bara inleda med att säga att jag är 100% för källkritik och att man bör vara varsam med att ta allt som skrivs som sanning.
Men i detta fall ber du alltså om länk/källa till att det sannolikt inte finns en så värst ljus framtid för ett företag som under flera år har totalhavererat på nästan samtliga punkter som tidigare gjort dem till en av många föredragen återförsäljare?

* Fysiska butiker stängs, konkurrenterna har kvar sina butiker och öppnar snarare nya
* Kundtjänst går knappt att nå och om man ändå gör det är det fruktansvärt många som är missnöjda med hanteringen. Jämförelse mot konkurrenter överflödig:. Webhallen är i sin egna liga. Testa gärna själv för källa.
* Leveranstider går inte att jämföra mot konkurrensen. Så här har det varit i åratal men nu är det absurt.

Det går inte att förneka att webhallen inte kan falla så mycket lägre nu. Om de inte lyckas höja sig inom en snar framtid är nästa steg rekonstruktion/likvidation. Jag kan bara inte se hur de ska kunna ta sig uppåt nu, när de försökt så länge och ändå bara fortsatt nedåt och många av deras mest trogna kunder svär på att aldrig handla där igen.

Om du vill ha länk till vad som händer när företag inte kan leverera ett motsvarade eller bättre erbjudande jämfört med sina konkurrenter hittar du bra information här: https://www.studera.nu/jamfor-utbildning/?m=4%2C1&f=4%5Bp*1%5...

Gällande mitt påstående om webhallens nedåtgående trend kan du bara söka här på Sveriges största IT-forum efter "webhallen" och skapa din uppfattning själv om vad deras kunder vill prata om. Sen kan du ju själv ställa det mot resultaten som dyker upp om du söker efter deras konkurrenter. Om du efter detta ändå inte delar min och många andras uppfattning uppmuntrar jag dig att handla så mycket du kan från dem. Det hade varit trevligt att ha fel och se dem komma tillbaka till deras glory days och just nu behöver nog alla kunder de kan få.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Först vill jag bara inleda med att säga att jag är 100% för källkritik och att man bör vara varsam med att ta allt som skrivs som sanning.
Men i detta fall ber du alltså om länk/källa till att det sannolikt inte finns en så värst ljus framtid för ett företag som under flera år har totalhavererat på nästan samtliga punkter som tidigare gjort dem till en av många föredragen återförsäljare?

* Fysiska butiker stängs, konkurrenterna har kvar sina butiker och öppnar snarare nya
* Kundtjänst går knappt att nå och om man ändå gör det är det fruktansvärt många som är missnöjda med hanteringen. Jämförelse mot konkurrenter överflödig:. Webhallen är i sin egna liga. Testa gärna själv för källa.
* Leveranstider går inte att jämföra mot konkurrensen. Så här har det varit i åratal men nu är det absurt.

Det går inte att förneka att webhallen inte kan falla så mycket lägre nu. Om de inte lyckas höja sig inom en snar framtid är nästa steg rekonstruktion/likvidation. Jag kan bara inte se hur de ska kunna ta sig uppåt nu, när de försökt så länge och ändå bara fortsatt nedåt och många av deras mest trogna kunder svär på att aldrig handla där igen.

Om du vill ha länk till vad som händer när företag inte kan leverera ett motsvarade eller bättre erbjudande jämfört med sina konkurrenter hittar du bra information här: https://www.studera.nu/jamfor-utbildning/?m=4%2C1&f=4%5Bp*1%5...

Gällande mitt påstående om webhallens nedåtgående trend kan du bara söka här på Sveriges största IT-forum efter "webhallen" och skapa din uppfattning själv om vad deras kunder vill prata om. Sen kan du ju själv ställa det mot resultaten som dyker upp om du söker efter deras konkurrenter. Om du efter detta ändå inte delar min och många andras uppfattning uppmuntrar jag dig att handla så mycket du kan från dem. Det hade varit trevligt att ha fel och se dem komma tillbaka till deras glory days och just nu behöver nog alla kunder de kan få.

såå, det du säger är att du inte har underlag för det du säger utan bara baserar din åsikt på den potentiellt lilla massan som gör sin röst hörd och inte på den stora skaran som är nöjda och inte gör ett sus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Webhallen
2024, så stängde de en del butiker, ja. https://www.sweclockers.com/nyhet/38018-webhallen-stanger-fem...
Just nu, så har de 10 ! butiker i Stlmstrakten, varav 1 öppnades i våras.
1 i Uppsala och 1 i Gävle.

Inet
2 butiker i Göteborg, 2 i Stockholm, 1 butik i Malmö.

Netonnet har en hel drös med butiker, samma ägare som till Webhallen.

MediaMarkt/Power, har också en hel drös med butiker.

vilka konkurrenter tänkte du på?

Kundtjänst har haft problem och de har anställt fler. Dock så ÄR det nått som fortfarande kärvar där.

Av leveranser, så har jag haft en leverans, som tog lång tid, den gick från Viared , via Rosersberg, som tog lång tid på sig. 7 maj till 14 maj. Resten? de har varit snabba, av de som varit i lager.
Den, där varan fallit ur i frakten, den var ett par dagar långsammare än vanligt.

Om Webhallen är nära konkurs, enligt er. Då måste Klarna redan vara i konkurs.

Av mina problem med köp av varor från Webhallen, så är det bara Webhallens fel där varan föll ur paketet.
Resten? Klarna! som buggat sig.
Där det i en av fallen "2023" tog 2 månader av chatt kontakter, innan jag fick tillbaka pengarna.
Senaste? pågår fortfarande.

Visa signatur

-<[ Trust No One ]>--<[ Deny Everything]>--<[ The Truth Is Out There ]>-

Permalänk
Medlem

Har varit stamkund på Webhallen sen 20 år tillbaka. Tycker beställningar fortfarande fungerar relativt bra, men visst är det inte samma företag som det en gång var.
Det som nog stör mig mest numera är deras (ytterst märkliga) discord. Allmän-chat som rimligtvis handlar om just webhallens allmäna ämnen, tycke helt tagits över av en skara stammisar som pratar om allt från kebab-köp, till kanelbullar och inredning. Försöker man gör ett försök att prata om, som rimligtvis är kanalens syfte, produktlanseringar, blir man ofta tillrättavisad till någon stenddöd kanal. (tech-snack t.ex som inte har ett inlägg på ett halvår). Mods borde styra upp omgående, men tycks istället stötta dessa märkliga beteenden och människor. Dåligt. Rensa upp träsket tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetulus:

såå, det du säger är att du inte har underlag för det du säger utan bara baserar din åsikt på den potentiellt lilla massan som gör sin röst hörd och inte på den stora skaran som är nöjda och inte gör ett sus?

Vad är det för underlag du söker? Har DU något underlag som talar för motsatsen?
Självklart hörs missnöjda kunder mest. Det du säger är då alltså att man ser minst lika mycket missnöje riktat mot konkurrenterna här på forumet?

Inet har ju ett par "årets butik" i ryggen så kunderna är ju onekligen objektivt mer nöjda med dem än med webhallen. Varför vinner inte webhallen några sådana priser? Helt tyst är det ju ändå inte gällande nöjda inet-kunder till exempel...

Skrivet av D_River:

Webhallen
2024, så stängde de en del butiker, ja. https://www.sweclockers.com/nyhet/38018-webhallen-stanger-fem...
Just nu, så har de 10 ! butiker i Stlmstrakten, varav 1 öppnades i våras.
1 i Uppsala och 1 i Gävle.

Inet
2 butiker i Göteborg, 2 i Stockholm, 1 butik i Malmö.

Netonnet har en hel drös med butiker, samma ägare som till Webhallen.

MediaMarkt/Power, har också en hel drös med butiker.

vilka konkurrenter tänkte du på?

Kundtjänst har haft problem och de har anställt fler. Dock så ÄR det nått som fortfarande kärvar där.

Av leveranser, så har jag haft en leverans, som tog lång tid, den gick från Viared , via Rosersberg, som tog lång tid på sig. 7 maj till 14 maj. Resten? de har varit snabba, av de som varit i lager.
Den, där varan fallit ur i frakten, den var ett par dagar långsammare än vanligt.

Om Webhallen är nära konkurs, enligt er. Då måste Klarna redan vara i konkurs.

Av mina problem med köp av varor från Webhallen, så är det bara Webhallens fel där varan föll ur paketet.
Resten? Klarna! som buggat sig.
Där det i en av fallen "2023" tog 2 månader av chatt kontakter, innan jag fick tillbaka pengarna.
Senaste? pågår fortfarande.

Precis. Ofta är det just webhallens butiker som lyfts fram som positivt med dem och numera har de i runda slängar 30% färre och en webbshop med opålitliga leveranstider och kundtjänst.
Konkurrenterna som du nämner har inte stängt 30% av sina butiker och har, mig veterligen, inte samma problem att få ut varor från köp via webben.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetulus:

AI säger att webhallen inte har en konkursvarning

Så om AI säger åt dig att hoppa då gör du det? (skratt-emoji)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Vad är det för underlag du söker?

Det man brukar hänvisa till är ekonomiska underlag, uttalanden från ägare, långivare/finansiärer, leverantörer etc. Inte berättelser från kunder / medlemmar på ett forum som inte har direkt insyn i bolaget.

Nu hittar jag ingen årsredovisning från 2024. Men om man går till ägaren, Komplett group, och läser deras "Annual report 2024" så ser det absolut ut som att dom fortfarande har förtroende och vill satsa på Webhallen. Komplett group har både likvida medel och en okej soliditet.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090 - Fractal North
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Pro M4 Pro 14"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem

Mitt moderkort har anlänt, så det gick rätt smidigt här iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanTeoX:

Mitt moderkort har anlänt, så det gick rätt smidigt här iaf.

Så länge det håller och är utan defekter så är det nog lugnt

Visa signatur

Byt namn på Nvidia till NvidAI