Permalänk

Billig studie laptop

Hej ska börja studera och käka nudlar.
Behöver en billig laptop för endamålet.

Min budget är mellan 700-1000.

Säg vad ni har.

Kravet är wifi, webcam och minst 8gb ram. Intel eller amd spelar ingen roll. Dock inte Chromebook eller celeron/athlon som segar ner helt. Men annars inga höga krav vet att folk har gamla laptops hemma dom inte använder perfekt för mig 😎

Betalar frakt men helst upphämtning inom Sthlm.

Betalar med swish

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Hallå! Jag har Lenovo X260 och HP X360. Med liknande spec som du söker och som jag kan tänka mig sälja för något i underkanten av din budget. Jag bor i Torshälla så vi måste tyvärr skicka om du vill ha en.

Permalänk
Skrivet av Puoti Pelkonen:

Hallå! Jag har Lenovo X260 och HP X360. Med liknande spec som du söker och som jag kan tänka mig sälja för något i underkanten av din budget. Jag bor i Torshälla så vi måste tyvärr skicka om du vill ha en.

Du har pm

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Har en 14" HP ProBook 430 G1 med Intel Core i5 4200U, 8 GB RAM, 500 GB 2.5" HDD. Windows 10 Pro.
Original laddare. Jättefint skick. Behöver ett nytt batteri (250 kr på Amazon). Funkar utan problem med laddkabel inkopplad.

500 kr + ev. frakt.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

The Breath of True