Permalänk
Medlem

Logitech z-680 trasigt:(

Fan alltså, haft ljudet i 2 månader snart å vad händer!?

Jag surfar hem från jobbat och ska lyssna på lite musik, och va hör jag? Jo, ingenting från högra surroundhögtalaren, fan va sne jag blir!

Någon som vet ifall jag måste reklamera hela paketet eller tror ni att det räcker med att skicka subwoofern?

Nu är jag ledsen:(

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem som du, fast det är min vänstra surround som inte funkar. högtalaren funkar, men subben ger ingen signal till den högtalaren.
ringde logitechs support och de sa åt mig att lämna in subben där jag köpte den. har inte gjort den än dock. tog ungefär en månad innan min gick sönder.

Visa signatur

Har du nhGPS? kolla detta.
Fotograferar lite ibland när jag har tid. Annars jobbar jag som fotograf.

Permalänk

Illa! Hade ju tänkt köpa mig ett sådant system... för det är väl den kraftfulla versionen?

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk
Medlem

damn, jag hade också tänkt köpa den,

Visa signatur

------------

Permalänk
Medlem

Bli inte avskräckta bara för några händelser. Det är väl givet att något kommer att gå sönder för någon, sad but true.

Det är bara folk som har problem med produkten (i princip) som postar, tänk på alla oss som tycker att Z-680 är ett skitbra system utan några problem.

Det är de missnöjda man hör mest, varför skulle de nöjda klaga?

Visa signatur

Tech Support: "I need you to boot the computer."
Customer: (THUMP! Pause.) "No, that didn't help."

Permalänk
Medlem

Jag tycker fortfarande att Z-680 är ett underbart system. jag har kört hela somamren utan vänster surround och det har inte varit några andra problem.

jag rekomenderar till köp, trots att mitt exemplar inte funkar som det ska.

Visa signatur

Har du nhGPS? kolla detta.
Fotograferar lite ibland när jag har tid. Annars jobbar jag som fotograf.

Permalänk
Medlem

Ni ser en tråd om ett system där ena högtalaren gick sönder och nu vill ni inte köpa systemet längre, herregud......

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Ni ser en tråd om ett system där ena högtalaren gick sönder och nu vill ni inte köpa systemet längre, herregud......

Du ser ett inlägg om osäkra köpare, och blir irriterad. Herregud......

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk

Systemet är till för att användas... Det gör jag iaf.
I lördags började det lukta bränt modelltåg om steget, men det hade inte hänt någonting tydligen... tur det..

Går det på garantin om man spelar sönder en högtalare eller subben?

Jag är kanon nöjd med mitt, skulle det pajja på något sätt så att jag inte får något nytt på garantin så köper jag gladeligen ett nytt

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har haft mitt Z-680 system i 9 månader nu....inga problem hittills! *Ta i trä*

Permalänk
Medlem

har haft mitt z680 i nån månad.. funkar forfarande GRYMT BRA

Permalänk
Medlem

Jag ska skicka tillbaka subben idag, inga problem här inte.

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem

Beställde mitt i dag har fan varit slut överallt.så har jag tur hinner jag få det till helgen då ska grannarna få veta att dom lever^^

Gav 3700kr+ frakt det är ok va?Kom nu inte o säj att det finns för 3000 någon stans^^

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sixpack
Beställde mitt i dag har fan varit slut överallt.så har jag tur hinner jag få det till helgen då ska grannarna få veta att dom lever^^

Gav 3700kr+ frakt det är ok va?Kom nu inte o säj att det finns för 3000 någon stans^^

Jag koper mitt paket om nagra dagar och da for cirka 2000 SEK (lite mindre tom, 1917 for att vara exakt).

Ibland ar det bra att plugga i USA.