Permalänk
Medlem

Å Ä Ö I Cs!!

Tjena!!
Jag har hört att man skall kunna skriva å ä ö med hjälp av några taggar i tex sina namn i cs hade varit freckt

Permalänk
Medlem

Det går inte. Det enda man kan göra är t.ex. 'o' istället för ö.

Permalänk
Medlem

Ganska illa att en så stor mod inte stöder åäö, iofs är det väl halflife som är ansvariga för den biten, men de borde väl kunna fixa det?
Tänk så mycket trevligare internet skulle bli utan aeger, soet etc

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

tycker dom kunde censurera alla ord som börjar på L
lol
lotto
lamacamparjävlahorbög..
osv..
då skulle CS bli mycket trevligare

Visa signatur

Core 2 Quad Q6600 | Gigabyte GA-P35-DS3 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Corsair HX 520W | BFG 8800GT

Permalänk
Medlem

Jo, det vore bra mycket bättre med ÅÄÖ istället för alla andra jobbiga påhitt. Men som det är redan konstaterat, det går inte.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

dagens i-landsproblem...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
dagens i-landsproblem...

Hela detta forum består av i-landsproblem i stort sett, så det är lite dumt att kommentera varje gång.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Hela detta forum består av i-landsproblem i stort sett, så det är lite dumt att kommentera varje gång.

humor.. hihi

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947

Permalänk
Medlem
Citat:

humor.. hihi

Varför skulle det vara kul?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför skulle det vara kul?

aldrig sett hipp hipp förstår jag

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

aldrig sett hipp hipp förstår jag

Nej, inte vad jag minns.

Sen tycker jag vi lägger ner chatten med varandra innan det slutar med en arg moderator som knäpper en på fingrarna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej, inte vad jag minns.

Sen tycker jag vi lägger ner chatten med varandra innan det slutar med en arg moderator som knäpper en på fingrarna.

jo de gör vi

Visa signatur

Permalänk

För att avrunda.
NEJ, det går inte. Å Ä och Ö funkar inte helt enkelt. End of story ?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

utvecka en mod som gör det möjligt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bättre att lägga tiden på att göra en mod som ser till att illiterata ungar inte kan spela. En språk-quiz för att få starta spelet. That would roxxors my boxxors! (för att snacka med bönder på bönders vis, om ni fattar)

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Vaddå går inte? Självklart går det på något sätt, det är bara det att det kör amerikanskt tangentbord, googla runt litet så bör det nog finnas (åtminstone en ALT-XXX kombination)

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

tycker också det borde gå och fixa på nått vis!!

Permalänk
Medlem
Citat:

jo de gör vi

Hipp Hipp AEGER FETT!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cochese
tycker dom kunde censurera alla ord som börjar på L
lol
lotto
lamacamparjävlahorbög..
osv..
då skulle CS bli mycket trevligare

Den som verkligen kan göra mycket mycket trevligare, är om du med hjälp av något kommando stänger av ALL "chat" i spelet, så du inte ser vad någon annan skriver...
Det ÄR skönt, jag har haft det, men minns inte vad jag skrev

Permalänk
Medlem

hud_saytext 0 för att stänga av chatten. Stänger iofs av all text, men skönt på public

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

Eller så spelar man på bra publicservrar med admins, där omogna spelare åker ut inom ca 8 sekunder.

Jag läste någonstans för länge sedan att det fanns någon sorts tangentbordskombination man kunde göra för att få fram andra tecken. Själv fick jag inte det att funka, och efter att ha spelat CS i 4 år utan att ha sett några svenska bokstäver någonstans nånsin så känner jag mig rätt säker på att det inte går.

Permalänk

jag har faktist sett en gång när det stod åäö i en text när jag gick in på en server

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem

I welcome texten kanske man skriva det.

Permalänk

Kan man inte lägga in sånt i adminmod? När folk skriver lotto, lol, camparjävel osv så står det "banned for approximately 123456789 minutes" ?

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

Tja, endel servrar censurerar fula ord. Men går det att fixa så man blir bannad genom att skriva något sånt? Vore ju bra det. Själv stötte jag på en server som censurerade ordet "sluta". Vet inte varför.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Tja, endel servrar censurerar fula ord. Men går det att fixa så man blir bannad genom att skriva något sånt? Vore ju bra det. Själv stötte jag på en server som censurerade ordet "sluta". Vet inte varför.

hehe en sån server har jag också stött på lite skumt ju!! e det nån mer som har stött på en sån??

Permalänk
Medlem

ordet "slut" är ett fult ord på engelska, i den standardordlista som man får med till det "filtret" ligger den med som badword.. vilket gör att allt som innehåller den exakta kombinationen av bokstäverna slut blir bannat

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.