Permalänk
Medlem

18 wheels of Steel

Tänkte säga att ja har börjat spelat det och det var jhu skit bra gjort, någon fler här på sweclockers som spelar det.

TummenUpp för spelet.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

nope. så det är bra.... Till Pc eller vilken plattform ?

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

spelade det för ganska länge sen men jag tyckte att man tröttnade fort på det... händer inte så mycket nytt utan det är samma sak hela tiden om och om igen...

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Gardis: det är till Pc glömmde det men ja tror att det kom till dreamCast först ?

men ja tycker att det är bra gjort på nått vis men visst kunde det ha varit lite bättre men så är det jhu offtast med alla spel.

DAve: kommer du ihåg någon stad där det finns Affärer med Lasbilar runt 200 Tusen har varit in i 3-4 st men inte hittat någon riktigt Flashig

tänkte ja skulle hitta typ en Volvo Nl-Nh 12 eller vad det är dom kör!

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Kul spel men jag förstod alldrig hur man skulle göra då man hade anställt allt folk som körde rutterna Mellan vissa städer. man skulle ju på ngt sätt kunna få nya rutter men det kom jag alldrig på hur man gjorde. Frågade runt och svaret var att man skulle köra dom själv men det spelade ingen roll för mig i alla fall.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Är inte det ett typ ett år gammalt lir?

Permalänk
Medlem

Tror det är mer än det.

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk

Vet ingen hur man hittar en truck dealer.....?
Jag är i Houston om det hjälper eller spelar roll.....

Visa signatur

f34r 0f th3 c0ck

Permalänk
Medlem

Det e ju jättekul spel Skulle också veta vart dom säljer dom dyra truckarna, har bara hittat lite halvdyra (runt 150k tror jag).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectre
Är inte det ett typ ett år gammalt lir?

ja du ja vet ej ! kan det vara !

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk

Finns typ tre olika spel som heter ungefär samma sak, så det är rätt svårt att veta vilket ni pratar om.

Visa signatur

Argaste

Permalänk

det finns ju ett likande spel vid namn 18 wheels across america.. tror det är ett lite nyare spel.. men inte säker.

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Medlem

Lyckades till min lycka låna spelet av en kompis idag..... Har precis installerat det och kommit ut på vägen. Min undran lyder: hur ser man på kartan vart man ska med en last ? ingen markeing för va man befinner sig.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Om du tar fram kartan so ser du ju vart du e, med knappen 'm' tror jag som default, eller so var det tab. Det stor iaf i kontroll installningarna. Vart du ska med lasten stor ju uppe till vanster nar du "dockat" med trailern, annars stor ju det i dom bloa rutorna ovanfor trailarna. Det kommer inte att komma upp nogon linje du ska kora efter utan du for ta den rutt du tycker verkar bast. Du for iofs ett forslag po vilka vagar du ska kora direkt nar du dockar, det stor i vit text langst ner po skarmen.

Permalänk
Medlem

Nu pratar du om Across america!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apophis_84
det finns ju ett likande spel vid namn 18 wheels across america.. tror det är ett lite nyare spel.. men inte säker.

ja men det heter jhu så

18 wheels och steels across america

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk

Det är som många säger väldigt kul.....fast hur han man anställa förare o köpa fler lastbilar?

Visa signatur

f34r 0f th3 c0ck

Permalänk
Medlem

Är det det man kan spela på Liseberg?

Har det till ps2 btw. Tyckte de sög ganska hårt..

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C