Permalänk
Avstängd

tralala vad skrev du då :D?

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korvskall
tralala vad skrev du då :D?

OK, klagade på mitt risiga kort att det var dålig stil att skicka ett trasigt, men dom svarade idag, och troligen vart det ett litet missförstånd på mailen

Dom skrev ibörjan att dom skulle skicka ut ett kort och se om det fungerade bättre, då trodde självklart jag att man skulle få ett "nytt" kort. Men fick i dag reda på att en kille skickade ut ett pga dom inte hade några inne, och testa & utvärdera om mina problem försvann. Det gjorde dom självklart, sen skrev att dom att dom självklart skulle skicka ut ett "nytt" kort nu när dom har inne.

Jag bad självklart om ursäkt när man fick reda på vad dom egentligen ville! Det var verkligen schysst att man fick ett annat kort under tiden om man hade förstått det efter som man pluggar data & behöver datorn jämt!
Tänka sig hur konstigt man kan tolka andra personer

Permalänk
Avstängd

åhfan så pass, ja då var det juh riktigt nice av dem, men som sagt hade nog reagerat precis som du gjorde i början. Tur att det löste sig iaf :D. Mitt kort skickades idag, så jag antar att det dumpar ner imorrn om jag har tur :D.

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korvskall
Jag har moddat kortet, svar JA. Tyvärr går det inte att skicka tebax ett kort man med andra ord dränkt i acceton. Jag tror nog de märker ifall man lekt lite med kortet på www.oc.se. Majed ärlighet håller alltid längst, jag vet vad jag vet....

Jo visst lär dom se om du dränkt kortet med aceton på "www.oc.se"
Kollade du länken innan du skrev dit den. ? haha =D Omsorgskompaniet så fel det kan bli ibland. -_-

Visa signatur

Vi välkomnar vår senaste medlem, FiskeKrok.

Permalänk
Medlem

Lastviking: Jag har bland annat följt din guide på TS och provat bra många olika inställningar men det gick bara inte. Men får jag ett till dåligt kort så får jag väl skicka det till dig=).

Vart i Odensala bodde du? Fan, har du verkligen en Aprilia Mille?

Permalänk

Mitt lanparty gör 240fsb stabilt och jag har ch-5 minnen som jag har synkade med prollen(barton2500+@240*9.5=2280mhz=) Ska lägga in nytt bios o kolla om d går köra mer...

Visa signatur

!!! Som man bäddar får man ligga :p !!!

Permalänk
Avstängd

timings@240 fsb? nice annars

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DEE
Lastviking: Jag har bland annat följt din guide på TS och provat bra många olika inställningar men det gick bara inte. Men får jag ett till dåligt kort så får jag väl skicka det till dig=).

Vart i Odensala bodde du? Fan, har du verkligen en Aprilia Mille?

Jodå

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/millebild1.jp...

Bilden tagen i östersund nära rondellen som ligger mellan badhuset och dubbel rondelerna.

Hemvägen bodde jag på ovanför onoff.

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem

hm, det gick 200-500p bättre i 3dmark01 på 8.2.2.3.2,5,13,15
än 11.2.2.2.2......, det måste väll vara ett av mina minnen som inte hänger på!
Nu sitter man på 3e & sista DFIt och fsbn gåt int högre, ska testa att kicka ett minne om man orkar