Vinn nätagg från Seasonic

bästa program för att ladda ner BT(torrents)

Permalänk
Avstängd

bästa program för att ladda ner BT(torrents)

hej. jag undrar vilket är den bästa programmet frö att ladda ner torrents med, själv använder jag Azureus. tycker ni den e nåt bra eller

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Medlem

Nah, använder Burst!

Permalänk
Medlem

Kör med torrentstorm, det funkar kalas

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Har provat många olika, körde torrentstorm ett halvår tills jag provade ABC, ABC är bättre på i princip allt.

ABC!

Permalänk
Medlem

Azureus tycker jag är det bästa.

Permalänk
Medlem

Azureus är helt klart bäst!

http://azureus.sourceforge.net/

Finns en drös med användbara plugins också.

Permalänk
Medlem

Azureus slukar ju minne som bara fan.

Permalänk
Medlem

BitTorrent Experimental

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Experimental.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Staffan
Azureus slukar ju minne som bara fan.

Har du slängt in senaste Javan?
Vågar nästan påstå att det är din dator isåfall. Eller så är det bara någon gammal skröna du gått på och inte provat själv

Drar runt 20mb för mig iaf.

Permalänk

ABC, har dock inte provat så många andra program.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Vågar nästan påstå att det är din dator isåfall. Eller så är det bara någon gammal skröna du gått på och inte provat själv

20 är skitmycket när man bara har 128mb i ram.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
BitTorrent Experimental

Permalänk
Medlem

BitTornado (shadow's experimental)

Permalänk

Edit: *suck* när ska man börja läsa innan man skriver =/

Permalänk

Har kört Torrenstorm länge, böt till Azureus och det var bättre. Synd bara att det är skrivet i java, och att det tar år att checka filer.

Permalänk
Medlem

Azureus fungerar fint, och så länge man har iaf 256 MB RAM så är minnesåtgången inget problem. Ligger på 25 MB för mig just nu och då rullar en fil på 7,6 GB (70 %).

Permalänk
Medlem

Körde med azureus innan men det är så segt att starta och verkar inte som det sparar min status till min profil, på trackern.
Nu använder jag bara vanliga bt orkar inte ladda hem något annat när det ändå ligger i debian.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Tänk på vad ni länkar till i denna tråd.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Testpilot

PTC kör jag med men det är under utveckling så det har inte så många funktioner tyvärr. Det som är bra tycker jag är att man kan fortsätta att tanka upp till folk även om man startar om programmet och så har man allt i samma ruta även om man laddar ner massor av saker.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis

564kb här

Permalänk
Medlem

Jag använder Nova.

Permalänk
Medlem

ABC är ok

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Vad är fördelarna med clients? kör bara gamla hedliga BT nu (iofs har jag bara laddat en grejj me progget än, den nya Q3 trickjumpingfilmen, snart klar me 0.5 lina....:))

Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006

Permalänk

burst.sf.net

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HaGgZ
Vad är fördelarna med clients? kör bara gamla hedliga BT nu (iofs har jag bara laddat en grejj me progget än, den nya Q3 trickjumpingfilmen, snart klar me 0.5 lina....:))

man kan pausa, man ladda ner x antal på samma gång, man kan lägga saker i kö

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ok, inget mer? känns ju inte som så nödvändiga saker direkt...

Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006

Permalänk
Medlem

Både BitTornado (Shad0w's Experiemental) och ABC (bygger på den förstnämnda) buggar ur under Win2003... precis som om hela datorn slutar svara när jag har kört med bom klienterna... funkade finfint med BitTornado under win2000...

Permalänk
Medlem

bit torrent verkar numera vara orsaken till mina datorproblem, oavsett klient så buggar datorn ur totalt.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HaGgZ
ok, inget mer? känns ju inte som så nödvändiga saker direkt...

ööö nehe. Nej laddar man ner en fil i taget och sitter och vaktar den så då behöver man inte byta nej.

Visa signatur