Permalänk

Vilka Färger Passar Bäst Ihop ?

Först och främst vill jag be om ursäkt om denna tråd ligger fel Men men visste inte vart jag annars skulle lägga den.

Okej jag sitter och funderar ofta på vilka färgkombinatioer man kan ha i sin dator ? Så jag undrar vad ni säger om detta ? Vilka färger gillar ni m.m vilka passar bäst ihop och så.

Själv tycker jag att Grön och Lila passar bra ihop!

Blå är en färg jag har svårt att sätta samman med en annan färg "trött"

EDIT:Menar allt när det gäller belysning i chassit Sry som sagt är trött

Permalänk
Hjälpsam

Antar att du tänker på internbelysning?

Rött på ena sidan och blått på andra. fram/bak eller upp/ner. Ger en fin efekt tycker jag...

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Jo men jag tycker rött och blått ihop ne gillar inte den färgkombinationen alls men men smaken är som baken.

NATTI NATTI

Permalänk

hmm lila/grön färg är hett även lila/blå och blå/grön passar bra sen har jag planer på att köpa 2 gula och blanda det med 2 gröna och se hur det blir

Visa signatur

Ricky
www.mediastyles.se
ricky@mediastyles.se

Permalänk
Medlem

Om jag inte hinner köpa nytt chassi innan dess så blir det svart/gult på mitt nuvarande.

Giftig och skön färgkombination om den görs på rätt sätt

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk

själv har jag ett chieftec-chassi... följande för o vara mer exagt:
http://hwedata.emsbutiken.se/_/product/default.asp?lProductId...

leden som visar att datorn är igång är blå och jag blev lite kär i den färgen så jag har skaffat en blå led-fläkt som sitter i sidan o skiner fint... ska leka lite med en dremel o modda chassit lite mer o fixa lite mera blått sken... sååå vackert i mörkret! =D

tanken på att blanda ljus får mig dock att må illa... blir för mycket på något sätt... bara jobbigt... en färg om något... och blå är ganska mild för ögonen och sticker inte så mycket tycker jag....

men som sagt... det är ju en smaksak!

Permalänk
Medlem

blå/vitt eller vitt/svart

Permalänk
Medlem

qiwii hur gör du för att få svart belysning?

Jag tycker UV med en våglängd av ca 350nm och blå - röd sleeving ger en go belysning. Lite giftigt blå - röd. Synd att blå är så "vanligt"...

Permalänk
Medlem

själv så gillar jag UV reaktiva färger, men även grön och lila passar ihop.
Sen så tror jag nog att blå och gul skulle vara fint

Permalänk

Godmorgon hehe har tänkt på en grej man kan ju blanda många färger tex som blå, lila och grön med en liten touch av uv hehe

Permalänk
Medlem

Blått och gult, så år man en Sverige-dator Modda dit fanan också

Visa signatur

[Antec 1200][Corsair TX650W][Asus P5Q-E][Intel E8400][2x2GB Corsair XMS2 PC6400][Sapphire HD4850 512Mb][Zerotherm NV120]

Permalänk

Orange och blått funkar ju med fast lite lunarstorm aktigt .. BHLÄ!

Permalänk
Avstängd

Chassie / Belysning
Svart / Grönt
Silver / Blått

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ärligt talat så tycker jag att Blått/Rosa är ruskigt snyggt.
Tro det eller ej

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem

Silver chassi med blå eller vit belysning är snyggt. Eller svart chassi med vit belysning

Permalänk

gult/svart

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk
Medlem

Blått/grönt

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Medlem

silver/blått, silver/rött, vitt/blått, vitt/svart, mm... tycker jag är snyggt

Visa signatur

Antec SLK3000B | Tagan 480W | AMD A64 3000+ Winchester | Zalman CNPS7000B-CU | MSI RS480M2 | 1x512 A-data Vitesta PC4000 | Sapphire X700Pro 128mb | Seagate 120+200GB
var snäll och CITERA när du skriver till mig :)

Permalänk

Det med blått rosa verkar vara coolt