Någon här som tänker köpa GTA:San Adreas?

Permalänk
Medlem

Någon här som tänker köpa GTA:San Adreas?

Det låter lovande men de lockar mig inte sjukt nog :D, har någon här förbokat?

Permalänk
Medlem

Har förbokat och betalat, väntar på att det ska bli fredag nästa vecka så det kan dimpa ner i min brevlåda

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Ja, jag ska köpa det, fast gillar inte ghetto-mentaliteten riktigt, men kommer nog bli ett skönt spel iaf

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Till Pc kommer jag troligtvis köpa det.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jag ska köpa det när det kommer till PC 100%!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Ska skaffa det till PC när nu det kommer:)

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Davrex
kommer nog att LADDA NER det när det kommer till PC

Förlåt..
Kunde låta bli att påpeka detta!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

bokat. det är nästa fredag alltså? UNDERBART har höstlov efter den helgen så det är grym timing:) jag gillar inte heller ghetto grejen, mycketcooalre att vara en 70 tals gansgter som i vice city men det lär ju inte sabba spelet direkt. det kommer bli otroligt coolt. man kan uppgradera bilen och det är skitbra. nu är man lite mer rädd om sin uppgraderade bil istället för att bara "äh jag snor en ny sen KABOOOOM" sen går man och snor en ny direkt. hoppas även att det blir svårare att sno bilar. inbrottsgrejen verkar ball också istället för att man bryter upp dörren och det klirrar till och man för 1500 till så går man in och plockar grejer och bär ut dom till bilen:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaqZ
Förlåt..
Kunde låta bli att påpeka detta!!

Annars kan du rapportera inlägg för att undvika off topic.

OnT: Jag köper GTA:SA när det kommer till xbox, har ett ps2 jag jag gillar xbox mer.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Jag har redan förbokat San Andreas, längtar verkligen tills det dimper ner i brevlådan
Älskade både GTA: III och GTA: Vice City så detta är ett givet köp. Jag dreglar då jag läser om vad spelet kommer innehålla

Visa signatur

MacBook Pro: 2.0GHz Intel Core Duo / ATI x1600 256MB / 1x1GB 667 DDR2 / 100GB SATA Drive@5400rpm

Permalänk

Jag Kommer självklart köpa det med (pc versionen), synd bara att det inte kommer komma någon xbox version inom rimlig tid.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av benji_a
bokat. det är nästa fredag alltså? UNDERBART har höstlov efter den helgen så det är grym timing:)

Och jag har precis gjort min tentavecka då, spelet kunde inte släppas på en bättre tid.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Mjo,beställer det när det väl släppts, har beställt för mycket grejer på sistone:(:)
men men...

Permalänk
Medlem

San Andreas är redan släppt!!!
Halo 2 är ochså släppt!!!

Jag fattar inte att spel bolagen är så jävla korkade att de läcker ut 1 månad innan!!!

Dom spelen fins på DC!!!!

Jag jobbar i dvd, och spel butik.
Och har sätt dessa spel där kunder kommer in med skivorna.....
Och visar upp!!!

Halo är en fransk verision med eng text!

om nu spelen är färdig varför vänta 1 månad ???

Släpp den !!!

För varje dag så förlorar dom cash !!!

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrflash
San Andreas är redan släppt!!!
Halo 2 är ochså släppt!!!

Jag fattar inte att spel bolagen är så jävla korkade att de läcker ut 1 månad innan!!!

Dom spelen fins på DC!!!!

Jag jobbar i dvd, och spel butik.
Och har sätt dessa spel där kunder kommer in med skivorna.....
Och visar upp!!!

Halo är en fransk verision med eng text!

om nu spelen är färdig varför vänta 1 månad ???

Släpp den !!!

För varje dag så förlorar dom cash !!!

De förlorar nog inte så mycket pengar, om nu 20000 personer laddar hem spelet så säljer det endå i 1milj ex. Dessutom så köper många som laddar hem spelet i förtid det senare när det kommer ut. Jag skulle iofs inte ha något emot om spelet kom tidigare

Visa signatur

MacBook Pro: 2.0GHz Intel Core Duo / ATI x1600 256MB / 1x1GB 667 DDR2 / 100GB SATA Drive@5400rpm

Permalänk
Medlem

har redan förbokat och betalat för spelet och väntar att det ska komma med posten

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Går det på nåt sätt stänga av allt våld så det blir lite mer sims-liknande ? Tycker det verkar vara ett renodlat våldsspel.

Så nej, går det inte stänga av allt våld så köper jag det inte.

Permalänk
Medlem

sims spel?
GTA är GTA det är inte sims.

vet du ens vad GTA är ?

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Går det på nåt sätt stänga av allt våld så det blir lite mer sims-liknande ? Tycker det verkar vara ett renodlat våldsspel.

Så nej, går det inte stänga av allt våld så köper jag det inte.

Du har kanske levt under en sten i 6-7 år? GTA-serien handlar om att man som kriminell utför uppdrag som inte sällan går ut på att mörda människor.

Det är ett våldsspel, dock ett interaktivt sådant. Om du inte vill springa runt och skjuta ner fotgängare behöver du inte göra det heller.

Men du var nog inte seriös. Du brukar inte vara det i politikforumet i alla fall.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Har förbokat det.

Permalänk
Medlem

Troligtvis inte...vi får se.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem

Jag har förbokat GTA SA. LÄNGTAR. Tyvärr har det läckt ut på nätet, men jag tänker inte bry mig om det. Jag tänker köpa det i alla fall. Om det är nåt spel som är värt att köpa så är det faen GTA SA.

Visa signatur

Signatur...

Permalänk

Ska köpa det garanterat när det släpps på pc, synd att man inte har en ps2 =( .

Visa signatur

/Amd Athlon 1100, Geforce 2 64mb Ti, 1024mb ddr pc2100, 200 gb hd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benji_a
bokat. det är nästa fredag alltså? UNDERBART har höstlov efter den helgen så det är grym timing:) jag gillar inte heller ghetto grejen, mycketcooalre att vara en 70 tals gansgter som i vice city men det lär ju inte sabba spelet direkt. det kommer bli otroligt coolt. man kan uppgradera bilen och det är skitbra. nu är man lite mer rädd om sin uppgraderade bil istället för att bara "äh jag snor en ny sen KABOOOOM" sen går man och snor en ny direkt. hoppas även att det blir svårare att sno bilar. inbrottsgrejen verkar ball också istället för att man bryter upp dörren och det klirrar till och man för 1500 till så går man in och plockar grejer och bär ut dom till bilen:D

80-talet är det

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Kan någon skriva lite om vad det handlar om? Är det någon större skillnad från GTA3 / vice city? .. Är det bara lite nya vapen/bilar/liknande grejer så tröttnar man nog rätt så fort på det..

Permalänk
Medlem

man spelar i en hel stat och spelet innehåller 3 städer. Det finns landsbygd och massor med annat emellan städerna.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

Nej, jag kommer inte att Köpa det

Permalänk
Medlem

Har redan förbokat det.
Kommer nog bli ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Man kan ju gå upp och ner i vikt, klippa sig, tatuera sig, köra skördetröska och åkergräsklippare, styla sina egna bilar, ha egna gäng och.. Kanske inte ska skriva mer.

Visa signatur

[AMD Athlon 64 3000+] ¤ [1GB RAM] ¤ [1x160GB HD] ¤ [Nvidia GeForce 6800LE 128MB]

Permalänk
Medlem

Är det för sent att boka nu från webhallen t ex ?

Permalänk

Jag väntar med att lira igenom det tills PC-versionen kommer ut. Men förmodligen så kommer jag säkert testa det lite på boxen då vi har flera stycken sådana på logomenten:p Det kommer enligt mig bli ännu ett underbart spel. Det är jag säker på. GTA tröttnar man inte på:D

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro