vilken är den bästa kylare till ett 6800le?

Permalänk
Medlem

vilken är den bästa kylare till ett 6800le?

jag undrar helt enkelt vilken som är den bästa kylaren till 6800 le ska beställa ett nu, så jag tänkte ta lite kylning samtidigt....

Zalman VF700-ALCU lr Cu versionen är den bra?? kyler den bra och är tyst? lr ska man satsa sina på pengar på en ARCTIC VGA Cooler NV 5 lr? vad tycker ni?

Permalänk
Medlem

Ta den du tycker är snyggast... för min del blev det VF-700 så den skulle passa med min prolle fläns...

Ja, båda är mycket tysta...

Visa signatur

Kommentera inte min stavning.

Permalänk
Medlem

jag beställde en nv 5. men som 2k säger ta dn du tycker e finast.. ingen större skillnad skulle jag tro..

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

jag har ju en zalman 7000 b alcu lr va den heter kommer ej ihåg... så det skulle nog passa med en till zalman... lite märkes bög så här då:D men kyler den bra då??

Permalänk
Medlem

ja den är bra...

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

okej. då får det bli en vf-700 då... men vilken versionen ska man ta då? är det värt att ta CU versionen då? såg att den vägde ca 90 gram mer.

edit: det blir en cu version, hoppas den funkar bra. tack för svaren

Permalänk
Medlem

CU ! Inte så mycket bättre men mycket finare...

Visa signatur

Kommentera inte min stavning.