Permalänk
Medlem

Webhallen.com

Köpte just en ny Zalman cpu fläckt till min dator.. Började installera och insåg ganska snabbt att mitt moderkort var trasigt.

Den saknade en av hakarna för att kunna fästa kylaren.

Så jag ringe till webhallen och frågade om de hade en sådan plast bit...

Som tur var så hade dom sådana inne så att suporten skickar en sådan till mig idag, för ensdast frakt priset... Ibland så har man tur...

Den tackar man för. Det är ju nästan som om de vet att man fyller år idag...

Permalänk
Medlem

kul för dig.

Permalänk
Medlem

Dina stavfel:

fläckt = fläkt
ringe = ringde
ensdast: endast

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Ditt bidrag till tråden: noll.

Kan man byta ut hakarna på moderkortet? Hade jag inte en aning om... Hur skulle det gå till?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

bör ju funka, den sitter med 4 skruvar

Förlåt så jävla mycket att jag inte kan stava, det finns sådan som är ordblinda

Permalänk
Avstängd

kalle_1 bry dig inte, bara loserfolk som inte har nàgot bàttre fòr sig som anmàrker pà andra mànniskors stavning.

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem

verkar som om det här forumet är värsta samlingsplaten för "ordblinda".

Permalänk
Avstängd

triggah, vad duktig du är som kan stava rätt då...

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triggah
verkar som om det här forumet är värsta samlingsplaten för "ordblinda".

Jag håller med! Jag har inget emot ordblinda, men det känns som de är överrepresenterade på swec.

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Medlem

Till topic lite grand igen då!!!

Jag beställde också från webhallen igår, idag va de skickat. Verkar va bra å snabb service där, snabb iaf bra vet man ju inte förän grejerna man får är trasig...

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Medlem

Japp, tillbaka till topic

Jag har bara goda erfarenheter av webhallen jag med. Jag har aldrig haft det tveksamma nöjet att returnera någon vara till dem, men varje gång jag köpt något har jag fått sakerna snabbt.

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Medlem

Jag tänkte beställa en Bluetooth => Usb grejj från webhallen den kostar 179 spänn. Läste någonstans att webhallen kunde skicka saker i kuvert om dem inte va så stora. Känns lite onödigt att betala 39:- i frakt för en såpas liten och billig sak. Nån som vet närmare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheKlown
Jag tänkte beställa en Bluetooth => Usb grejj från webhallen den kostar 179 spänn. Läste någonstans att webhallen kunde skicka saker i kuvert om dem inte va så stora. Känns lite onödigt att betala 39:- i frakt för en såpas liten och billig sak. Nån som vet närmare?

Jag har fått saker som brev från dem och det fungerade bra. Är det såpass billiga saker så spelar det inte så himla stor roll om det kommer bort. Men köper man en CPU känns det tryggare med spårbarhet.

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n
Dina stavfel:

fläckt = fläkt
ringe = ringde
ensdast: endast

Undrar bara vad trådskaparen vill komma med denna tråd?

Permalänk

Webhallen är mkt bra.

Synd bara att butiken känns som en gympahall på en mellanstadieskola. Trångt av svettiga nästan-tonåringar.

Permalänk

BeasteN: Undrar bara _vart_ trådskaparen vill komma med denna tråd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isbjörnen Igor
BeasteN: Undrar bara _vart_ trådskaparen vill komma med denna tråd

Jag fattar inte det roliga, om det ens finns nåt sånt.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Idag så kom delarna... synd att det tog lite tid men det var inte webhallens fel utan posten...

Delarna hade tydligen legat på postkontoret sedan den 4 mars, men först idag så kom avin. Tack för det posten, ska ringa dem imorgon och fråga vad tusan de håller på med.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Webhallen är en riktig skitbutik. Snåla som stryk o aldrig har ordentligt bemannat med personal utan det är köer som inte är av denna världen. Service för mig är mer än ett trevligt bemötande i kassan, jag vill inte stå o köa i 1½h för att få köpa en fläkt...

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triggah
verkar som om det här forumet är värsta samlingsplaten för "ordblinda".

Kallas dyslexi sedan ett antal år tillbaks..
Allmänbildning är också bra.
Någon fler än jag som bommat kopplingen trasiga fästen--->stavfel??
Näe, trodde väl det..
Hur var det man stavade fenomenet nu igen?...Ahhh, Besserwisser..
Ta det i en egen tråd Triggah..Vad nu det skall betyda..Finns ett Engelskt ord, trigger=Avtryckare, kan det vara det som åsyftas?
avtryckare för klappjakt på felstavare..

OnTopic:
Webhallen är en butik bland många andra..
Handlat hos dom en gång, tog lång tid..Inte går jag i taket för det.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Kallas dyslexi sedan ett antal år tillbaks..
Allmänbildning är också bra.
Någon fler än jag som bommat kopplingen trasiga fästen--->stavfel??
Näe, trodde väl det..
Hur var det man stavade fenomenet nu igen?...Ahhh, Besserwisser..
Ta det i en egen tråd Triggah..Vad nu det skall betyda..Finns ett Engelskt ord, trigger=Avtryckare, kan det vara det som åsyftas?
avtryckare för klappjakt på felstavare..

OnTopic:
Webhallen är en butik bland många andra..
Handlat hos dom en gång, tog lång tid..Inte går jag i taket för det.

jag vet mycket väl att det kallas dyslexi, min bror har det nämligen men nog fan kan han stava/läsa bra om han anstränger sig.

Permalänk
Medlem

Webhallen är en bra butik, men jag har faktiskt fått returnera en vara en gång. Jag köpte ett chassi (på plats i butik) och när jag kom hem och öppnade kartongen visade det sig att chassit var helt demolerat

Jag åkte tillbaka och returnerade det. De trodde, som man kan anta, att jag hade tappat det eller (med viss ironi) spelat fotboll med det =/ Men jag fick ett nytt i alla fall
Det jobbiga var att det tog mycket av min värdefulla tid att åka tillbaka, samt att jag fick vänta i 45min på ett nummer för att få 'service'

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Kallas dyslexi sedan ett antal år tillbaks..
Allmänbildning är också bra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Hur var det man stavade fenomenet nu igen?...Ahhh, Besserwisser.

OnTopic: Har själv beställt ett moderkort från Webhallen igår då de var en av de få ÅF som hade det i sortimentet. Ska bli intressant att se hur lång leveranstiden blir. Normalt handlar jag bara från lokala butiker, eller Komplett och Dustin. Men man måste ju prova nått nytt ibland