Alien computer parts?

Permalänk
Medlem

Alien computer parts?

Nån som beställt därifrån och har nån feedback?

Priserna var bra iallafall så jag beställde ett par GEIL minnen.

http://www.acp.nu/

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Yupp, bra ställe men ganska envis support Billiga priser, snabb leverans men konstiga menyer (Och namnbeteckning på varorna).
Har själv handlat där flera gånger.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

har handlat där massor och rekommenderar varmt..

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem

helt mysko.. www.acp.nu funkar fan aldrig för mig :/ inte i IE6.0 eller FireFox :/.. fattar fan inte varför

ahh nu fattar jag.. kollade peerguardian

Connection Rejected: 195.42.XXX.XXX - Antipiracybyra Sweden split 2 AP2P (03-25-2005 @ 12:04:27)

vafan har dom med den sidan att göra?

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

dom e kanon, beställde en MX510 med everglide mus matta och ett Tangentbord.. fick grejerna efter någon dag. Tummen upp för dem.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

har köpt grafikkort och chassi därifrån, mycket bra

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Låter bra. Tack för era omdömen.

Då hoppas jag mina GEIL minnen droppar ner i lådan på måndag

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

dom e seriösa o allt gick bra!

Visa signatur

Processor: AMD 64 3000+ Minne: Twinmos 1024 mb Pc 32000 Moderkort: Abit V8-3rd Eye Grafikkort: 9800 pro. Den gör 100 fps konstant i cs 1.6 och cirka 60-130 i source

Permalänk
Medlem

Fick mina Geil minnen i förrgår, skitsnygga och väl fungerande. Dom ringde t.o.m i förra veckan och bad om ursäkt för att leveransen blivit försenad.

DET är kundsupport.

Däremot Calmarecomputer, som jag beställde mitt Audigy2 av har man inte hört ett knyst från. Och det var ändå en vecka innan som jag beställde därifrån.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Jag har beställt ett grafikkort från dom. Fick de på 2 dagar, snabb leverans. Dessutom fri frakt över 2000 kr eller nåt liknande.

Visa signatur

Asus a7v8x-x. Barton 2500+. TwinMos 512 mb Pc 3200. Seagate 160 gb +120 gb. Creative Geforce Tit 4200 64mb.

Permalänk
Medlem

Re: Alien computer parts++++++

De är säkert helt ok, har inte handlat av dem själv men något dåligt rykte har de inte. Man bör vara försiktig med att handla från företag som är relativt okända och ganska nystartade. ACP har dock funnits relativt länge och jag har inte sett något direkt negativt om dem så om du beställer där så hade i alla fall jag varit till 99,9% säker på att få det jag beställer till det pris jag beställer det för.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Nån som beställt därifrån och har nån feedback?

Priserna var bra iallafall så jag beställde ett par GEIL minnen.

http://www.acp.nu/

Permalänk
Medlem

Beställde ett grafikkort. Funkade fint!

Permalänk
Medlem

Handlat därifrån två-tre gånger och aldrig haft några problem.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Beställde 2 diskar för inte så länge sedan, skickades samma dag.
Inget som helst att klaga på utan tvärtom bara beröm från min sida.

Permalänk
Medlem

Beställde diverse datordelar till brorsans dator och dagen efter ringer dom och kollar om det är ok att de tar ett annat tangentbord i samma prisklass istället för det vi beställde.
Det är service, inget mailande fram och tillbaka som hade fördröjt ordern med x antal dagar.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen