PC i en Mazda MX-3 V-6 ,,,,, EXTREMT MYCKET BILDER

Permalänk
Medlem

Ser ritkigt nice ut!!Vill se meeeeeeeer:P
//Chrillan

Visa signatur

Asus A8N-SLI Premium 939, Amd 64 3700+, Evga 7800gt 470mhz(orginal), OCZ platinum 2048mb.

Permalänk

Håller på att slipa som en gnu. Paus nu väntar på att spacklet ska torka. Har bara lagt på ett lager med slipat i ca 2 timmar och det börjar bli riktigt bra.

Kommer slänga upp bilder senare idag, förutsatt att hans om har webbserven är hemma men det brukar han vara.

hu, på med masken o in i dammet igen.

Edit:

Update 2005.03.17

Handskfacket i glasfiber är nu klart typ. det ska sprutspacklas och sen lackas bara.

Edit2: Redovisat idag och lärare och andra elever vart mycket imponerade

Lennis

Permalänk
Medlem

Får vi se en bild när allt är klart?

Permalänk
Medlem

fortsätt med det bra jobbet, jag kommer troligen oxå göra så har länge funderat på att rycka bort stereon från dess orginalplats och sätta en TFT skärm och ha dator sov i bilen ... men nu blir det slag i sak !

Visa signatur

glaset är halvfullt

Permalänk
Medlem

Hur går det?

Visa signatur

MSI K8N Neo2 plat, 3200+ Winchester,
TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Medlem

Händer det något?

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur
Permalänk

Har plockat ihop bilen igen, ska besiktiga den på måndag den 11/4.

Det mesta är klart, det som ska göras är att spackal lite till på handsfacket och sedan sprutspackla det, sen lacka silver.
Ska även lacka om mittconsolen och det.

Har också mycket jobb kvar med bagaget, är ifs lite i planeringstadiet inte säkert att det ska bli så.

Kolla skissen på bilden.

Film med allt in action finns på min bärbara men jag har inte stömkabeln hemma just nu, ska hämta den hos min polare så ska jag lägga upp en film så ni får se lite.

EDIT:

Har målat monterat mittconsolen och skärm, allt är klart och just för tillfället har jag inte xboxet i bilen för att jag har mitt slutsteg löst i bagaget, det kommer snart att fixat och sänkas ner i reservhjulsbajlan. Håller just nu på att byta avgassystem.

Okey bilderna:

Mvh Lennis