vilkett spel är svårast att tröttna på?

Permalänk

Efter mer än 700 timmar World of Warcraft får jag väl säga att det är WoW.

Permalänk
Medlem

Tibia är fan ruskigt svårt att komma ur.

Permalänk

Counter Strike Source

Visa signatur

Amd Athlon 64 3200+, Asus K8V mainboard, 2x Kingmax 512 MB DDR400, 160+80 GB HDD, Powercolor Radeon X800 XT 3dmark03: 11556 p, 3dmark05: 5842 p 3dmark01: 22296 p

Permalänk
Medlem

Tibia- började och gnällde att det var fattigt precis som alla andra, har spelat över 3 år nu

Starcraft - Ett spel som har allt. Går inte att sluta, eftersom folk fortfarande kommer på nya strategier, det finns inget slut på möjligheterna med det spelet. Helt oslagbart.

Visa signatur

http://www.propartganda.com/bumgropes/king/cheesehelmet.jpg - Kolla in den mäktiga osthjälmen!

How can you trust anyone that bleeds one week in the month without dying?

Permalänk
Avstängd

Lumines
Otroligt beroende framkallande...

Pokémon?

Permalänk
Medlem

Final Fantasy 7 utan tvekan

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Anarchy Online
Hearts of Iron 2

Visa signatur

.: The sun's not yellow it's chicken :.

Permalänk

moh allied assault 3 års spelande tröttnar aldrig

Permalänk
Medlem

Heroes of Might and Magic III

vilket underbart spel

Visa signatur

Asus A7V8X, AMD XP Barton 2800+, 1280MB PC2700 DDR, Geforce4 TI 4200 64MB, Maxtor 80GB + Samsung 120 GB, Nec DVD_RW ND2510A, LG CDRW 48x16x48, Pioneer DVD, Creative Audigy player, AOC Spectrum 7Vlr 17"skärm

Permalänk

cs 1.6 har spelat sen slutet av 2003 ännu är jag inte trött

Permalänk

Age of empires mythology, sjukligt roligt att spela.

Visa signatur

Hammaren i huvudet, skäran om halsen.

Permalänk
Inaktiv

CS tröttnade man på efter 5 minuter. iaf jag.

Permalänk
Medlem

Strategi spel är långtråkiga, spelar WC3, tröttnar ibland men efter ett tag är suget igång!.
Jag tror att det går att tjata ut dom flesta spelen!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

WC3 såklart...

Visa signatur

q6600 | 4gb | 8800 GTX
t7500 | 2gb | 8600M GS

Permalänk
Avstängd

Total annihilation ... spelat det i 10år....

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk

dungeon keeper II och theme hospital, där har vi två riktiga spel

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"

Permalänk

fps: CS för mig, men hade nog varit cs source om burken pallat med det lite bättre..

Tibia har slaktat snuskigt många timmar av mitt liv vilket jag också ångrar att jag började med.

Tibia måste jag faktist säga är grymmt, men börja inte med det man blir bara beroende

Permalänk
Medlem

Heroes of might and magic!

(Hela serien)

Visa signatur

[ SHG Note 9000 laptop ][ Centrino 2.0 ghz ][ Radeon X700 256Mb ][ 2048mb DDR333 ]

Permalänk

CS:source

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Ladda fusk till Elastomania??? Det är banne mig lägre än glocalnetpriserna

(och vad ska man med ett elastomaniafusk till?)

Då man har fastnat i 3 banor och det känns som en omöjlighet att komma ur det där helvetiska färgglada och konstiga spelet så kunde man inte hålla sig för att söka lite fusk på google.:) Det var som en dröm, alla banor öppnades för en, man tröttnar dock efter 10 min efter man kört runt lite och sett hur tex. den sista mappen såg ut. Du kanske dock har klarat det.:)

Permalänk
Medlem

Elasto Mania går bara inte att tröttna på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultima
Final Fantasy 7 utan tvekan

Håller med.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av At The Gates
Efter mer än 700 timmar World of Warcraft får jag väl säga att det är WoW.

Tröttnar gör man långt innan 700 timmar. Det är beroendet som håller en kvar ....

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Då man har fastnat i 3 banor och det känns som en omöjlighet att komma ur det där helvetiska färgglada och konstiga spelet så kunde man inte hålla sig för att söka lite fusk på google.:) Det var som en dröm, alla banor öppnades för en, man tröttnar dock efter 10 min efter man kört runt lite och sett hur tex. den sista mappen såg ut. Du kanske dock har klarat det.:)

Nu när du säger det så får jag väl erkänna och säga att jag inte kört genom hela elastomania, men jag körde genom föregångaren Action supercross (Across) en gång i tiden

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Alla slags mmorpg spel man kommit in i tar månader att trötta på...

Permalänk

Morrowind! Så jävulst bra spel, och med alla dess modar är speltiden i princip obegränsad!

Visa signatur

VD för Glowpad UF

Permalänk
Medlem

Worms Armageddon, Unreal Tournament 2004, ElastoMania, Unreal

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Tröttnar gör man långt innan 700 timmar. Det är beroendet som håller en kvar ....

Spelar man fast man inte vill, utan bara för ett beroende så är man en svag människa Som i senaste Super Play, någon så kallad "krönika" om att WoW var dåligt för att det aldrig tog slut, jamen vad fan förväntar han sig av ett mmorpg? Och för att konstiga människor inte kan hantera ett spel, som han som dog i Japan efter att inte ha ätit, druckit eller sovit på några dygn eller vad det var... Tråkigt att en seriös speltidning (iofs en skribent där, men ändå) kommenterar ett spel på det sättet. Dock tycker man folk här borde veta bättre

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |