Vad spelar ni just nu?

Permalänk
Medlem

Vänta nu ett tag, spelar du Kings Quest?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Starcraft!

Permalänk
Medlem

trackmania
o quake 3, min andra dator e trasig så jag sitter på en celeron 450 mhz, geforce 2 mx, o 448 ram :/

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk

Pc: Gtr
Xbox: Forza Motorsport

Visa signatur

Bananmannen

Permalänk
Medlem

WoW

Sonic 1-3.

M.fl.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

unreal tournament 2004 ftw!

Permalänk
Medlem

Xbox: Forza Motorsport
PC: Boiling Point: Road To Hell

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

act of war, lite UT2004 , ska försöka ge mig på Boiling Point snart tänkte jag..

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Medlem

XBOX: FORZA all the way

PC: WW2online, Boiling Point

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av outcast
Final Fantasy IX.

Jag också.
Lirar GT4 och Guilty Gear X ibland också.

Visa signatur

“The body is but a vessel for the soul, a puppet which bends to the soul's tyranny. And lo, the body is not eternal, for it must feed on the flesh of others, lest it return to the dust from whence it came. Therefore must the soul deceive, despise and murder men.”

Permalänk
Medlem

PES4 var det nu senast, vann EM med Sverige...
Sen höjde jag en svårighetsgrad och lirade lite, men då släppte jag in ett mål. Hatar spelet. Ska börja spela något annat nu

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Guildwars!!

Hade vart kul med dod igen var längesen.. men 4-500 för hl2 när jag bara vill spela dod? Neee

Permalänk
Medlem

WoW

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

ET, TCE
Full spectrum warrior
MOHAA

Permalänk
Medlem

Lineage2 på privat server.

(Nej, min dvärg är inte samma level på riktiga serven nu. Detta var precis innan whipe då det var 500x i rates.)

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem

GTR online

Permalänk
Medlem

Inget

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Dawn Of War

Visa signatur

Livet är standarden för värde

Permalänk

Ahhhh! Quackshot! Det bara vände sig i magen av nostalgilycka när jag såg det fodralet! Har inte sett det fodralet på säkert 10 år, såååå fruktansvärt kul. Måste gräva fram det och spela omdelbart!

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Fickpingis!
Nädå, spelar UO för tillfället och funderar lite på antingen WoW eller Guild Wars till hösten...
Har tänkt att installera Diablo II nån dag nu med...

Visa signatur

......................................................
Hmm...

Permalänk
Medlem

Spelade nyligen igenom Resident evil och nu ska jag ta och spela om fyran igen. Blir inte mycket spel på pc:n förutom Ra3 lite då och då.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Kingdom Hearts på PS2, var längesedan jag fastnade så för något spel..

Permalänk
Medlem

Forza Motorsport

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Live for speed
&
Pacific fighters

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk

metal gear acid
ridge racer
ff9
ff7
cs
sen lirar jag nog ff8 om jag kan rota fram det
(ja jag älskar ff serien)

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk

PC: cs 1.6, world of warcraft, DoD
xbox: FORZA motorsport

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Vila i frid

PC: Cs:s och WoW
Xbox: Forza

Permalänk
Avstängd

FarCry

Permalänk
Medlem

Just nu spelar jag ingenting.

Men jag väntar med spänning på Battlefield 2, samt nya datorn som jag ska beställa i slutet av sommaren förmodligen.
Sen får vi se om jag fortsätter med WoW-karriären.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk