vilken är snyggaste spelbruden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempe-X
Rikku Final fantasy
http://www.rpgamer.com/games/ff/ff10/screens/rikku.jpg
Så här ser hon i verkligheten:
http://www.imdb.com/gallery/hh/0152839/TaraStrong2WEB.jpg?pat...

Det där är ju bara hon som gör rösten i den engelska versionen, jag har en bild på den riktiga japanskan som var modell för Rikku i spelet (även de andra karaktärerna). Orkar inte posta den här, ni skulle ändå bara bli besvikna...:)

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Lessen grabbar...
vi snackar vinst på ren o skär råhet här...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Vilken trailer är Sylvanas med i?

Nej inte hon heller iofs, men hon var inte så viktig för handlingen i Reign of Chaos, och i Frozen Throne så är det inte många filmer överhuvudtaget. Tänkte mest att Jaina kunde fått vara med och spöa upp Mannoroth eller nåt sånt i nån lite film, eller ha sex med Tyrande när de ändå var så bra vänner.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Det där är ju bara hon som gör rösten i den engelska versionen, jag har en bild på den riktiga japanskan som var modell för Rikku i spelet (även de andra karaktärerna). Orkar inte posta den här, ni skulle ändå bara bli besvikna...:)

okej, Formulerade lite fel menade självklart Röst.

Men Kan inte du ge Länkarna?
Det är skoj att se vilka som stod model/röst åt olika karaktärer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempe-X
okej, Formulerade lite fel menade självklart Röst.

Men Kan inte du ge Länkarna?
Det är skoj att se vilka som stod model/röst åt olika karaktärer

Hade ingen länk eller bild på datorn, det är bilder i boken till officiella soundtracket. Jag tog kort på den eftersom jag inte har scannern hemma just nu: http://putfile.com/pic.php?pic=8/22101400448.jpg&s=x1

Marika Matsumoto heter hon.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Hade ingen länk eller bild på datorn, det är bilder i boken till officiella soundtracket. Jag tog kort på den eftersom jag inte har scannern hemma just nu: http://putfile.com/pic.php?pic=8/22101400448.jpg&s=x1

Marika Matsumoto heter hon.

tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempe-X
tack

Np, kan fixa de andra karaktärerna också när jag orkar (i morgon kanske).

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Joanna Dark ser rätt så het ut.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
http://image.com.com/gamespot/images/2005/139/516508_20050520...

Joanna Dark ser rätt så het ut.

klar vinnare

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Np, kan fixa de andra karaktärerna också när jag orkar (i morgon kanske).

Du kan få en.. erm.. puss om du fixar på hon som var modell för Yuna ;D

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Avstängd

Offtopic:
Alla japaner ser ut som barn.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+
2x GeForce 6600GT 256 mb ddr3 (SLi)
2048 mb ram minne

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av USDirt
Offtopic:
Alla japaner ser ut som barn.

På så sätt så håller de sig yngre längre

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Blood Rayne

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Nej inte hon heller iofs, men hon var inte så viktig för handlingen i Reign of Chaos, och i Frozen Throne så är det inte många filmer överhuvudtaget. Tänkte mest att Jaina kunde fått vara med och spöa upp Mannoroth eller nåt sånt i nån lite film, eller ha sex med Tyrande när de ändå var så bra vänner.

skulle hällre vilja se tyrande och sylvanas sen får gärna jaina gå ihop med kerrigan

Underbart att blizzard kan göra så snygga brudar åt oss :D.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Jag glömmer henne aldrig... och jag kan nog aldrig förlåta mig själv.

Permalänk
Medlem

vem är det locke?

det första jag tänkte på var någon från harvest moon till snes. :>

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

pejN enligt länken till bilden så heter hon rachel och är från nåt FF spel.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pejN
vem är det locke?

det första jag tänkte på var någon från harvest moon till snes. :>

Det är en karaktär ifrån FF6/FF3. Hon heter Rachel och var Locke´s flickvän, men kort innan de skulle gifta sig så lyckades Locke sjabbla till det och tja, hon kolade vippen.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Fan nu vill ja ha en japan brud ju!
Kanske skulle dra och hämta hem en!

OnT: Joanna Dark eller BloodRayne är vinnare!
Lite hårdare brudar!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj_labbo
Fan nu vill ja ha en japan brud ju!
Kanske skulle dra och hämta hem en!

Ta en till mig också.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E4500 | Corsair XMS2 4x1024 MB | Gigabyte GA-P35-DS3 | GeCube Radeon HD 3870 | Samsung SP2504C 250 GB | Antec Sonata III | Asus VW222U

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av outcast
Ta en till mig också.

OKej okej!
Kan ta ju stor beställning!
Kommer hem med 20st japanska tjejer!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
Du kan få en.. erm.. puss om du fixar på hon som var modell för Yuna ;D

Nja, sååå lik är hon inte: Yuna
Ej heller Lulu och Tidus.
Däremot tycker jag att de som spelar Wakka och Kimari är ganska lika spelfigurerna.

En bättre bild på Rikku.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Nja, sååå lik är hon inte: Yuna
Ej heller Lulu och Tidus.
Däremot tycker jag att de som spelar Wakka och Kimari är ganska lika spelfigurerna.

En bättre bild på Rikku.

DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BRING RIKKU TO MEEEE!!!!!!!!!!!!
Jääävlar vilken fin kropp då!!!!!
Sen att hon var super söt i ansiktet är ju ett plus!!
Herrejävlar!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Bloodraven (Diablo2)

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk

om man tänker på hur sexiga brudarna är som blizzard gör så är jag säker på att bloodraven är läcker

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Wakka och Kimari liknade sig ju, och Tidus lite om man tänker på videon i 10:an där han och Yuna är ute och simmar efter Belevue.

Och Rikku e fan het Och hon på bilden har stringsen lika högt som i spelet

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
http://image.com.com/gamespot/images/2005/139/516508_20050520...

Joanna Dark ser rätt så het ut.

Äh, dom har ju inte ens försökt göra henne lik den gamla joanna på N64

Dock håller jag me dom att hon nya e snygg

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Lara croft - tomb raider