Förklaring på Msn problemen?

Permalänk
Medlem

Förklaring på Msn problemen?

är desperat och frågar nu om de är någon som kan förklara felen med msn,hotmail och andra tjänster som vissa tycks ha.
dvs, de gårinte att logga in på msn och hotmail, rutan stängs bara ned. om man kollar status för msn servern så står de att allt funkar som de ska. Men de funkar fortfarande inte för endel och har varit så här nu i nästan en vecka. Är det NÅN som har tips förklaringar elelr vad som hellst att komma med?

Permalänk
Medlem

Udda, själv har jag varit inloggad på msn hela natten och är det än.
Har inte märkt några problem alls. =/

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Tjaa, jag vet ju inte hur det är med er andra men mitt msn började krångla när jag installerade 7.5.

Visa signatur

---

Permalänk

Kolla om brandväggen e för hårt konfigurerad?
Jag kör Zone Alarm Pro och måste dra ner cookie control för att kunna logga in till hotmail.

Visa signatur

| AMD Athlon XP 2000+ | GA-7VA-C ATX KT333 | 2x256MB DDRAM | Geforce4 MX440 64MB | XP Pro SP2 |

Permalänk
Medlem

har inte installerat msn 7.5 så för mej äre inte dte som är felet.. jag va förut inloggad i flera dygn, så helt plötsligt va jag utloggad och kommer inte in igen.

jag har haft zone alarm, fasst har avinstallerat de för ett tag sedan och problemen med msn forsätter, har testat olika cookies 'nivåer' och inget verkar funka där heller.
Har även BlackIce. men verkar konstigt om de ska ha ställt till problem eftersom jag haft blackice länge och msn problemen börja för en vecka sedan typ

ingen mer som har nått annat tips?

Permalänk
Medlem

någon annan som har problemet att det fryser?
tex när man startar det m.m..kontaktlistan med alla folk kommer inte upp förrän kanske 20 sek senare

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk

Kanske inte svar på din fråga men ett bra tips

Kör Trillian, mycket, mycket bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Parcheesi
Kanske inte svar på din fråga men ett bra tips

Kör Trillian, mycket, mycket bättre.

har testat de, funakr inte heller

Permalänk
Medlem

Jag kan logga in på min hotmail men det är omöjligt att öppna nya mail och skicka nya. Får en varning att det är fel på sidan med. Kan inte fatta vad det skulle vara. tips ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahoof
Jag kan logga in på min hotmail men det är omöjligt att öppna nya mail och skicka nya. Får en varning att det är fel på sidan med. Kan inte fatta vad det skulle vara. tips ??

Jag har samma problem, någon som vet vad det beror på? Ibland går det bra men ibland blir det fel på sidan. Verkar vara slumpmässigt.

Visa signatur

Intel Q6600 | ASUS Maximus Formula | Crusial BallistiX PC8500 4096MB | ASUS 8800GT | 2x120 GB 7K250 RAID 0 + 250 GB T7K250 | Antec P182 | Corsair 520W |

Permalänk
Medlem

pröva msn 6.2 har aldrig problem då ja kör de , hade altid problem med msn 7.0 och uppåt !

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem

en kompis har haft stora problem med zonealarm. han fick inte bort alla rester av det hävdade han efter avinstallation. till sist formaterade han, o ominstallerade windows. problemen försvann. han använder nu bara windows egna brandvägg. rätt eller fel, vad vet jag.

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*