Jag Orkar Inte LÄngre Med Wow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slizer

Slutsats: Sluta spela, finns inget positivt med WoW och kommer aldrig att finnas, vilket folk troligtvis först inser när det är försent.

Ja, lyssna på Slizer. Sluta spela. Mindre risk för lagg och problem då om det är mindre folk på servarna

Faktiskt, visst har man upplevt problem med servrarna. Men då passar jag på att spela något annat. Det är ett spel och inget mer allvarligt.
Riktigt tråkigt med spelare som tar det på dödligt allvar.

Permalänk

Tråden handlar om att vi inte är nöjda med spelet, låt oss klaga dammit!

Visa signatur

Dator: Snabb som blixten.
Skärm: Asus G-sync 27"
Svart skrivbord med repor.

Permalänk
Medlem

Man borde få betala per timme man spelar istället.. Då skulle det svida mer för Blizzard när ingen spelar pga att servern är nere eller att det toklaggar.

Visa signatur

96.0 ram minne systemresurser 9% ledigt filsystem 32 bitar virtuellt minne 32 bitar diskkompicerning inte installerad pccard (pcmia) det finns inga pcmica fack installerade systemet är konfugureat för optimal prestanda hårddisk c:/ 1837 mb ledigt hårddisk d:/ 688 mb ledigt

Permalänk

Klart tänkvärt där Tuba. Då skulle det nog bli en nedrans fart på nätverksgänget hos dom haha

Visa signatur

Dator: Snabb som blixten.
Skärm: Asus G-sync 27"
Svart skrivbord med repor.

Permalänk
Medlem

trött på wow'et med efter 2 chars till 60 , gick tillbaks till mitt Ragnarok Online konto på euRO det var kul :D, sån myjsig känsla över det går inte o beskriva. Sen att grafiken liknar den till snes rollspel försämrar ju inte

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oxix
Visst, blizzard skyller på att man måste starta om servrarna osv men va fan... starta om servrar tar väl inte 5tim lr!?

kanske inte, men det tar en stund, de startar upp en sak i taget, instans, itemdrop, mob, npc, värld osv. allt ligger inte på samma.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

avinstallera spelet, stoppa tillbaka skivan och allt annat i kartongen, förslut väl. gå ut och gräv ett djupt hål mitt ute i skogen, lägg ner kartongen där och täpp över, sedan planterar du tomater, gräslök, eller en fin buske ovanpå. sen behöver du aldrig mer bekymra dig om saken

pusskram

Visa signatur

Ave!

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frawg
avinstallera spelet, stoppa tillbaka skivan och allt annat i kartongen, förslut väl. gå ut och gräv ett djupt hål mitt ute i skogen, lägg ner kartongen där och täpp över, sedan planterar du tomater, gräslök, eller en fin buske ovanpå. sen behöver du aldrig mer bekymra dig om saken

pusskram

Tryck ta bort medlemskap på sweclockers, regga dig på lunarstorm, lek med alla andra småbarn, där problemet löst!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Tryck ta bort medlemskap på sweclockers, regga dig på lunarstorm, lek med alla andra småbarn, där problemet löst!

precis, har man köpt ett spel och betalar en månads avgift för att lira det så tycker jag man har full rätt till att gnälla arslet av sig när servrarna krånglar och det är så gott som ospelbart.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
precis, har man köpt ett spel och betalar en månads avgift för att lira det så tycker jag man har full rätt till att gnälla arslet av sig när servrarna krånglar och det är så gott som ospelbart.

Håller med man blir ju lite små arg på blizz när dom kärnar fett med pengar men ändå räcker inte servrarna och det laggar och har sig

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk
Medlem

Det buggar och laggar hela tiden för att det är kanske många som kör på din server?.

Vilken serverär det?:)

Permalänk
Medlem

Trodde du skulle skriva att du skulle ta självmord eller dylikt på grund av spelet Aja, welcome back to the real world.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
jag har spelat sedan final betan och har väl blivit abruten totalt cirkus 5ggr om jag drar till ordentligt.

Annars har jag då inte haft några probs.

aja.. finns en lösning också, sluta spela

Du verkar vara lite knasig med tanke på att du säger åt folk att antingen acceptera blizzards dåliga hantering när det gäller EU servrarna, eller sluta spela. Då frågar jag dig varför man skall behöva sluta spela om man tycker illa om något? Betalar folk per månad för en produkt som inte fungerar till 100 % ? borde inte blizzard vid det här lagret ha fixat EU problemen? Har du ens varit med sen början? issåfall borde du märkt att dom fortfarande inte gjort servrarna stabila.

Kom sen inte och säg att du inte märkt av något för issåfall beror det på att just din server kanske har turen att fungera bra, men kom inte och prata för andra om saker du då inte själv märkt av när du borde insett att det finns andra servrar vars spelare inte är nöjda just pga att deras servrar inte fungerar som just DEN server, eller realm som just du spelar på.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Sen är det väl inte bara direkt att knäppa med fingrarna så blir allt bra. Det är ju trots allt datorer och grejer vi snackar om

Sen så har jag haft laggfritt i några veckor nu, söndagar har jag inte haft ~2000 ms, helt sjukt grymt. Men inte blir folk glada då, nä. Dom gnäller istället och säger att det aldrig någonsin i hela sitt liv har fungerat...

Sen så ska man såklart inte acceptera när det inte fungerar osv, men lite överseende får man väl ha, eller? Jag har iaf och jag slipper gråta som endel verkar göra rätt ofta

Edit:
Sen att man går med på ett avtal när man börjar spela och betala för WoW är ju en annan sak... "Game Experience May Change During Online Play" osv

Sen håller jag med Tracer, titta på tv eller något när det är någon lång downtime? Vissa tar som Tracer säger spelet lite för allvarligt

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |