Måste jag köpa gamecard för att kunna köra WOW? Nyss köpt WOW!

Permalänk

Måste jag köpa gamecard för att kunna köra WOW? Nyss köpt WOW!

Köpte nästan precis nyss WOW på Siba, World of Warcraft.
Men nu verkar det som jag måste köpa ett gamecard för att kunna lira spelet? Visste inte detta, trodde det följde med nåt dyligt med spelet. Siba har inga tror jag, orkar inte åka tillbaks idag iallfall.
Kan jag lösa dett på något annat sett?

Visa signatur

AMD ATHLON 64 (VENICE) 3200+ @ 2,0GHz - m. ZALMAN CNPS-7700CU | 2GB RAM | ASROCK 939DUAL-SATA2 | 200GB HDD | RADEON X1800XT 512MB | NEC-DVDBRÄNNARE | TAGAN EASYCONNECT 580W

Permalänk
Medlem

Tror det är sant, antingen gamecard eller kort. Men snart får du väl svar av en hord av wow-nördar...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Det kan man väl fixa online om man har ett giltigt VISA-kort....

Permalänk

Har bara Nordea, SATAN!
Fast det stödjer Visa iförsej, men har inte reggat någon internetbank. Any needs?

Visa signatur

AMD ATHLON 64 (VENICE) 3200+ @ 2,0GHz - m. ZALMAN CNPS-7700CU | 2GB RAM | ASROCK 939DUAL-SATA2 | 200GB HDD | RADEON X1800XT 512MB | NEC-DVDBRÄNNARE | TAGAN EASYCONNECT 580W

Permalänk
Avstängd

du får 30 gratis dagar när du köper spelet! så du behöver inte köpa ett gamecard på engång.

Visa signatur

i'm back

Permalänk

mm men han kan inte börja spela föränn han reggar ett kreditkort el ett gamecard

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

Om man kör sina 30 gratisdagar, och sedan har ett uppehåll på någon månad innan man fortsätter, sparas ens karaktärer då?

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Medlem

ja de sparas.

det är lite skumt att man inte kan spela utan att regga gamecard eller visa.

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk

efter jag har avslutat mitt konto. Hur långtid sparas mina karaktärer?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

jag hade iaf uppehåll sen i maj o började för några dagar sen... du behöver inte beala för o kunna spela men regga ett visa kan du väl göra.. ta morsans då... har du electron/Visa så är det bar ao ta det... ta cancel subscription eller hur det stavas...

Permalänk
Medlem

Tror dom sparar karaktärerna i 6 månader för oss här i EU.
Medans i USA så är det "livstid".

Har förr mig att jag läste det nånstans

Själv har jag gjort 1 1/2 månads uppehåll då och då utan problem.
Men då har jag inte "Cancel" mitt konto utan bara tagit bort mina kort uppgifter så kontot blivit fruset.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superior2005
Har bara Nordea, SATAN!
Fast det stödjer Visa iförsej, men har inte reggat någon internetbank. Any needs?

Om det står visa på kortet så kan du nog använda det.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Hedersmedlem

Men inte om det är ett VISA Electron kort.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Men inte om det är ett VISA Electron kort.

Sant.. Lyder under principen:

Maestro --/-> MasterCard

Visa Electron --/-> Visa

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

Polaren har Visa Electron kort och han kunde använda det nummret för att regga WoW.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
efter jag har avslutat mitt konto. Hur långtid sparas mina karaktärer?

6 månader om jag inte minns fel

Permalänk

dem tar väl aldrig bort dem?+ Men det går med isa electron för det kortet finns med så varför inte??