Permalänk

World of Warcraft 5

Dom kan inte stoppa oss

mvh kalles mamma

Permalänk
Medlem

Jaha? Kul...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd

bara ignorera honom, han har downsyndrome

Permalänk
Medlem

inte bättre att kontakta en moderator och se om gamla tråden kan låsas upp, eller om en ny kan fixas till ?

Har själv inget intresse av spelet...

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Udekei
bara ignorera honom, han har downsyndrome

ne det har jag inte alls... har jag visst det.. ne det har jag inte... vackert väder idag... ne det är dte inte...

Permalänk

Re: World of Warcraft 5

Citat:

Ursprungligen inskrivet av people__shit
Dom kan inte stoppa oss

mvh kalles mamma

ge faan i min mamma

Visa signatur

ska man skriva nåt här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Udekei
bara ignorera honom, han har downsyndrome

ge fan i att använda det som ett skällsord!
rapporterad!

Permalänk

Re: Re: World of Warcraft 5

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_carlandersson
ge faan i min mamma

ne jag gillar din mamma

Permalänk
Medlem

Ni förstör ju för er själva, ju fler trådar som ser ut såhär destå mindre chans får ni att disskutera wow.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Re: Re: Re: World of Warcraft 5

Citat:

Ursprungligen inskrivet av people__shit
ne jag gillar din mamma

jag gillar din me

Visa signatur

ska man skriva nåt här?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Ni förstör ju för er själva, ju fler trådar som ser ut såhär destå mindre chans får ni att disskutera wow.

nej det är två person som skapar tråden och skrev fula inläggar.inte vi andra seriösa wow spelare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Ni förstör ju för er själva, ju fler trådar som ser ut såhär destå mindre chans får ni att disskutera wow.

Det värsta är att dom nog inte bryr sig speciellt mycket, dom förstör bara för oss andra som vill diskutera Wow. =/

Visa signatur

Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd

Permalänk
Avstängd

people__shit och mr_andersson är bara fjortisar som inte har något bättre att göra än att försöka få denna skolans ip bannat från sweC

Permalänk
Medlem

Jag ber en moderator att banna dem som håller på och lås upp den gamla tråden efteråt. Inge kollektiv bestraffning

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krexx
ge fan i att använda det som ett skällsord!
rapporterad!

Är du CP eller? Eller har du damp? Eller ADHD?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Ni förstör ju för er själva, ju fler trådar som ser ut såhär destå mindre chans får ni att disskutera wow.

Smart sagt... Två personer förstör gamla tråden och skapar flera nya för att förstöra...

Albinsson, People___shit och Udekei är dom som förstör för oss som vill diskutera och snacka om WoW :/

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Avstängd

jag? eeh, lol

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Smart sagt... Två personer förstör gamla tråden och skapar flera nya för att förstöra...

Albinsson, People___shit och Udekei är dom som förstör för oss som vill diskutera och snacka om WoW :/

Citat:

Wow, du fick slut på argument så du och dina två polare förstår tråden och gör 4 nya trådar. Way to go!

Här sitter du och påstår saker som du inte vet ett skit om! Att folk försöker få mig bannad är inte mitt fel.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Smart sagt... Två personer förstör gamla tråden och skapar flera nya för att förstöra...

Albinsson, People___shit och Udekei är dom som förstör för oss som vill diskutera och snacka om WoW :/

Dom äger din mamma

Visa signatur

ska man skriva nåt här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Här sitter du och påstår saker som du inte vet ett skit om! Att folk försöker få mig bannad är inte mitt fel.

Varför gjorde du en ny tråd då? Neka att dom är dina polare då, det har jag inte sett dig gjort.
Och som sagt, varför gjorde du en ny tråd? Inte så att du har rätt att göra det... Låt moderatorer sköta sånt... Sen så tyckte jag att det var lite konstigt att när du ignorerade fleras inlägg, exakt då kom Udekei och People____shit in och började spamma... Kanske var en slump, förlåt mig i såna fall...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Är du CP eller? Eller har du damp? Eller ADHD?

Jag hoppas att du menade detta som ett skämt iom att du satte ut rolleyes.

Kan inte nån mod vara snäll att ta bort dom här trådarna och skapa en ny WoW tråd? Dvs. trean.

Tackar.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

Jag har inte nekat att de är min "kompisar". Att de försöker förstöra för mig kan inte jag rå för. Jag fortsatte faktiskt att argumentera i WoW-tråden, så slut på argument fick jag verkligen inte. Att göra en ny tråd är inte emot reglerna vad jag vet.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Varför gjorde du en ny tråd då? Neka att dom är dina polare då, det har jag inte sett dig gjort.
Och som sagt, varför gjorde du en ny tråd? Inte så att du har rätt att göra det... Låt moderatorer sköta sånt... Sen så tyckte jag att det var lite konstigt att när du ignorerade fleras inlägg, exakt då kom Udekei och People____shit in och började spamma... Kanske var en slump, förlåt mig i såna fall...

Jag är polare med albinsson men han har för fan inte med saken att göra för att det är inte hans fel att jag och mr_carlandersson inte har nått annat att göra.. det är fan inte albinssons fel

Permalänk
Medlem

Inser ni inte att ni förstör för alla som vill HA en wow-tråd nu? Allt erat onödiga spam kommer resultera i en för alltid låst wow-tråd och säkerligen varningar till er spammers...
Jag vill också ha en wow-tråd, men men.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jag har inte nekat att de är min "kompisar". Att de försöker förstöra för mig kan inte jag rå för. Jag fortsatte faktiskt att argumentera i WoW-tråden, så slut på argument fick jag verkligen inte. Att göra en ny tråd är inte emot reglerna vad jag vet.

Men att göra flera stycken om samma sak är väl inte tillåtet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jag har inte nekat att de är min "kompisar". Att de försöker förstöra för mig kan inte jag rå för. Jag fortsatte faktiskt att argumentera i WoW-tråden, så slut på argument fick jag verkligen inte. Att göra en ny tråd är inte emot reglerna vad jag vet.

Mogna polare du har då ^^ Och jag sa förlåt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av people__shit
Jag är polare med albinsson men han har för fan inte med saken att göra för att det är inte hans fel att jag och mr_carlandersson inte har nått annat att göra.. det är fan inte albinssons fel

Snälla polare ni är då

Hoppas någon moderator kommer, bannar spammarna, tar bort dom där onödiga trådarna och fixar en ny wow tråd Jag vill ha kvar wow tråden, dom förstör ju bara

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Ehm? Wtf är detta?

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

Såna här trådar och människor som gör att man börjar lessna på Swec...

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Permalänk

Rätt underligt ändå att en så onödig tråd kan få hålla på så länge utan att någon Moderator låser den.

Men när ni ändå håller på får ni gärna kicka "People_Shit", blir irriterad när små omogna fjantar inte kan komma med något vettigt för en gångs skull.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.