Kan inte få fram adressrutan på IE.

Permalänk
Medlem

Kan inte få fram adressrutan på IE.

Jag sitter med FF nu och anledningen varför jag gör de är att i går när jag var inne på internet så hände de något knasigt och adressrutan ( där man skriver tex www.sweclockers.com) bara försvann.

Vad snäll och hjälp mig hur jag skall få tilblaka adressrutan igen, kan ju hända på FF en vacker dag också.

Jag har gjrot det förr med hjälp av att trycka på en massa knappar , men jag orkar inte göra de igen.

Mvh// Abacka

Permalänk
Medlem

Högerklicka på området runt adressfältet (där det var) och bocka i Adressfältet.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | EVGA G2 Supernova 850 W | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Intel Core i5 4670K @ 4.0 GHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | 2 x MSI GeForce GTX 760 2GB TF | Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB @ 1600 MHz | Intel X25-M SSD 160GB | Samsung 850 EVO 250 250 GB | WD Caviar® Black 1TB 32MB Cache 7200RPM | Seagate Expansion Desktop Drive 3TB | SteelSeries Siberia V2 White | Microsoft Sidewinder X4 | Logitech MX518

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JowTow
Högerklicka på området runt adressfältet (där det var) och bocka i Adressfältet.

...eller möjligtvis dubbelklicka på det gråa område som det står "Adress" på (eller klicka på de där två små pilarna intill). Om det skulle vara så att du bara råkat dölja adressfältet bakom "Länkar" eller något sådant.
/jag.

Visa signatur

Lyssna till vad jag menar, inte vad jag säger!
|| Win11 x64 -- AMD Ryzen 7 3700x @ 3.6GHz -- Noctua NH-U14S -- Asus ROG Strix B450-F Gaming -- Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC -- Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x16GB @3600MHz -- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD -- Corsair RM750x 2021 ||

Permalänk

Re: Kan inte få fram adressrutan på IE.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Abacka
Jag sitter med FF nu och anledningen varför jag gör de är att i går när jag var inne på internet så hände de något knasigt och adressrutan ( där man skriver tex www.sweclockers.com) bara försvann.

Vad snäll och hjälp mig hur jag skall få tilblaka adressrutan igen, kan ju hända på FF en vacker dag också.

Jag har gjrot det förr med hjälp av att trycka på en massa knappar , men jag orkar inte göra de igen.

Mvh// Abacka

Testa att trycka F11 kanske

Visa signatur

Team Enorma ET - Doing it with or without you!