Permalänk
Avstängd

Eyetoy ??

tjena,

jag undrar om det är någon som vet vad det är för skillnad på den svarta eyetoyen och den silvriga. Undrar då jag precis beställde den svarta från megastore.se för 355 :-. Är det nån skillnad prestandamässigt eller är det bara utseendemässigt?
om jag förstått det rätt är den silvriga den nyare modellen, right? : ).

Sen undrar jag om någon vet en svensk guid till hur man fixxar så ens eyetoy funkar som webcam på pc:n?

tack på förhand.

Permalänk
Medlem

ja den silvriga är den nya modellen, har för mig att det finns några trådar om det här, sök lite.

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem

Bara skalet som skiljer vad jag vet. Har en silvrig, är riktigt nöjd med den.

Visa signatur

Veteran

Permalänk
Avstängd

ok, tack

Permalänk
Medlem

har en svart....men nån som känner till nåt kul program att ta bilder med? samt går de att ändra antalet bilder per sekund?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har för mig att den silvriga kör med IR.

På den här sidan kan du läsa om hur då får kameran att fungera som webcam.

Permalänk
Medlem

Re: Eyetoy ??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PumaBalsam
tjena,

jag undrar om det är någon som vet vad det är för skillnad på den svarta eyetoyen och den silvriga. Undrar då jag precis beställde den svarta från megastore.se för 355 :-. Är det nån skillnad prestandamässigt eller är det bara utseendemässigt?
om jag förstått det rätt är den silvriga den nyare modellen, right? : ).

Sen undrar jag om någon vet en svensk guid till hur man fixxar så ens eyetoy funkar som webcam på pc:n?

tack på förhand.

Själv köpte jag min i nån liten affär i globen (den svarta eyetoy) för 300 kr

Visa signatur