COD2 stängs av hjälp

Permalänk

COD2 stängs av hjälp

Hej jag börjag bli galen av det här spelet COD2 när jag sitter o spelar online det kan gå 10 min eller mera sen fryser bilden går inte att göra nåt då trycker jag på Ctrl+Alt+Delit för att stänga av spelet och där står det cod2 svarar inte + processorn ligger på 60% usage, och ibland måste jag trycka på powerknapen för att starta om datan helt sjukt.......

jag har formaterat om datan men samma sak igen jag kör med 81.95drivers WHQL 32bit från guru3d.com har winXP pro sp2 32bit

jag har spelat FEAR max på allt och det funkar perfekt men COD2 jävlas med mig...

Sen ni kan se nedan vad jag har för data.

Är det nån som har detta problem eller vet vart problemet är så hjälp plzzzzzz

Visa signatur

abbe!

Aspire 8930G

Permalänk
Medlem

ja hade samma problem med många spel som var mkt krävande av grafik helvetet... jag monterade in en 80mm fläkt som sög ut mera varmluft å nu flyter de på !

Visa signatur

Ich Mag Zu Scheissen, Das Bist So Schön, Und Das Reichen Lecker

Permalänk

jo men jag har en P180 låda bra med fläktar + jag köpte en 80mm fläkt zalman och monterade på den svarta boxen inne i lådan vid sidan som blåser in mera luft till kortet men det hjälper inte, sen jag menar FEAR är mest krävande spel o den kör jag allt på maximal och det flyter hur bra som helst det händer inte som på COD2 att spelet fryser..

Edit: nu jag har instalerat både hotfix & amd drivers men datan ba fryser igen grrrrrrrrrrr då är det reset knapen som gäller för att starta om datorn hmm nån som vet vart felet är??

Visa signatur

abbe!

Aspire 8930G