Permalänk
Medlem

VIlken mus ska man köpa för max 300 kr?

Hej!

Ja, vilken mus ska man egentligen välja? Den ska vara ok att spela med men behöver inte vara någon värsting. Skulle vara skönt om den kunde vara trådlös för de pengarna också. Svart el. silver är ett måste, det ska passa resten av mitt system.

Tack på förhand!

Permalänk
Avstängd

trådlösa möss e gay

Visa signatur

Amd x2 3800+ | 1 GB Crucial PC3200 | MSI K8N Neo4 series | Radeon x850 pro | 250 GB sata

Permalänk
Medlem

Wireless intellimouse explorer. Inte lite skön mus, har kört med sådan i 2 år snart Bytte nyligen till razer, lika skön, men lite dyrare + att den har sladd.

Permalänk
Medlem

Sladdmus = Snabb, lätt (och skön i vissa fall)

Trådlös = Seg, tung (och skön i vissa fall)

Så jag skulle nog rekomendera en razer eller mx510 som är hyfsat billiga...

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem

*Host* Ms intelli som jag skrev om i posten före din är varken seg eller tung.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da3daluz
*Host* Ms intelli som jag skrev om i posten före din är varken seg eller tung.

Vad väger den då?? Googlade lite men hittade inget.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Om man lägger 600 kr och köper sig en MX1000 så har man en trådlös mus som man kan spela cs med Så trådlöst är det inget fel så länge man inte köper det billigaste som finns.

Denna musen är omtyckt av många.

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=120107&cks=PRL

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Tack för alla tips!

Så en trådlös mus som är billig är för seg för att spela spel med? Trist.

Obs. Jag är inget proffs och spelar för tillfället CS med en basic kulmus som nog inte kostar mycket mer än 100 kr och det duger iaf. Jag vill ha en som har hyfsad "respons" och som är ganska skön att hålla i. Också ska den vara svart eller silvrig, som sagt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Om man lägger 600 kr och köper sig en MX1000 så har man en trådlös mus som man kan spela cs med Så trådlöst är det inget fel så länge man inte köper det billigaste som finns.

Denna musen är omtyckt av många.

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=120107&cks=PRL

Så du spelar cs med en mx1000? Hur går det...

Jag hade en sån och den var nästan sämre än min gammla kulmus att spela med...
Jag tyckte iaf att den inte reagera i tid....

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid kolla om du kan få tag i en Mx518 eller Razer Diamondback begagnad...

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Jag har en MX1000 och jag märker inte av någon latency jämfört med en vanlig trådad mus?

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lomkolen
Så du spelar cs med en mx1000? Hur går det...

Jag hade en sån och den var nästan sämre än min gammla kulmus att spela med...
Jag tyckte iaf att den inte reagera i tid....

Jag märker inte någon skillnad i CS. Mina kompisar som har prövat den märker inte heller nån skillnad.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

Här är en prisvärd mus jag har den grymt nöjd. http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=381791000 BILIG

Visa signatur

Nytt projekt av mig. Klart hösten 2006

Permalänk
Inaktiv

Jag köpte en mus på ge-kås för 39,95

Permalänk
Medlem

mx1000 fungerar fin fint till spel så sluta med skitsnacket om att en kulmus skulle vara bättre mm....

Permalänk

microsoft comfort 3000

http://www.webhallen.com/prod.php?id=46290

jävligt skön och mkt prisvärd