Vilket är det bästa virusprogrammet?

Permalänk

Vilket är det bästa virusprogrammet?

Vilket är det bästa virusprogrammet?

Jens

Permalänk
Medlem

jag antar att du pratar om virusskydd, i så fall så skriver du i helt fel forumsdel.

Men ontopic, jag använder norton och gillar det starkt.

Permalänk
Medlem

BitDefender v9
Kaspersky
NOD32

Är dom bästa anti-virus programmen, dock är BitDefender v9 bäst av dom 3.

Jag kör själv BitDefender v9 och jag gillar det skarpt!

som totoo skrev, denna tråden ligger i fel forumsdel. Såna här trådar ska ligga i Microsofts operativsystem avdelning, dock är det lite onödigt att skapa såna här trådar då det redan finns en hel jävla drös och dessutom en FAQ.

Visa signatur
Permalänk

NOD32 är mycket skarpt mot trojaner, dock så använder det sig av en sandbox som är lätt att ta sig ur så filen inte kan scannas ordentligt, detta är allmänt känt tyvärr, så jag råder att man kör NOD32 tillsammans med något annat AV.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Docksider
NOD32 är mycket skarpt mot trojaner, dock så använder det sig av en sandbox som är lätt att ta sig ur så filen inte kan scannas ordentligt, detta är allmänt känt tyvärr, så jag råder att man kör NOD32 tillsammans med något annat AV.

Krockar inte AV-programmen om man kör två?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Man ska inte köra flera av-prog samtidigt då det som sagt var "krockar" med varandra, finns väl säkert vissa som funkar, men inget jag rekommenderar.

Själv kör jag Nod32 och tycker det är skitbra

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Jag använder Clam AntiVirus Scanner 0.88 på min mailserver under linux för att slippa virus som sprids av folk som kör windows

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Korspostning är inte tillåtet. Sök så får du svar på din fråga då den är besvarad väldigt många gånger

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||