Permalänk
Medlem

Muta i CZ

spelar ganska mycket counter-strike condition zero och ibland kommer det någon noob på servern jag spelar på som skriker och muppar sig i micken. Jag vill gärna muta honom så jag inte blir så irreterrad, men hur?

Permalänk
Medlem

För det första, skapa inte två identiska trådar!

Nu, du trycker fram stats-listan och antingen högerklickar eller vänsterklickar på spelarens namn. Borde fungera, tror jag gjort så en gång.

Visa signatur

3500+ Venice | 2gig DDR | Geforce 6800GT | Asus A8V-Deluxe | Antec HE 430W | 300gig SATA | 200Gig ATA (system) | Antec P150 |

Permalänk
Medlem

Hum, börja med att fråga efter adress/paypal konto, sedan är det i princip bara skicka mutorna.

Permalänk
Medlem

Känns som en väldigt oseriös tråd.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jawo
Känns som en väldigt oseriös tråd.

Jaha... du menar pga Brallans inlägg då?

Permalänk
Medlem

Kanske kunde skicka lite god ost till honom?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Avstängd

aha, trodde det handla om könsorgan.. men det är ju med två "T"

Önskar att jag visste hur man blir av med fjantarna, en av många orsaker varför jag skiter i PampersStrike/CamperStrike

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Hum, börja med att fråga efter adress/paypal konto, sedan är det i princip bara skicka mutorna.

AHAHAHAHHA

Visa signatur

dude

Permalänk

Re: Muta i CZ

Citat:

Ursprungligen inskrivet av solger
spelar ganska mycket counter-strike condition zero och ibland kommer det någon noob på servern jag spelar på som skriker och muppar sig i micken. Jag vill gärna muta honom så jag inte blir så irreterrad, men hur?

Be han/hon hålla tyst och lova att du skickar honom/henne något trevligt i gengäld?

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Hum, börja med att fråga efter adress/paypal konto, sedan är det i princip bara skicka mutorna.

HAHAHAHA, xD xD xD

CZ är old btw

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zavee
HAHAHAHA, xD xD xD

CZ är old btw

det är förmodligen inte du iaf...

on topic
player list (tror jag det heter) klicka på spelaren -> mute

Permalänk
Medlem

Ecs -> Player list -> tryck på spelarnamnet du vill muta och klicka sedan på mute in game voice knappet ;P

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Avstängd

mutar man visar man bara att man blivit ägd

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Hedersmedlem

Slutspammat.