firefox laddar inte hela sidan?

Permalänk
Medlem

firefox laddar inte hela sidan?

När jag går in på en hemsida med firefox, så laddar webbläsaren ofta inte hela sidan, läsaren laggar liksom fast.. eller jur jag nu ska beskriva det.
Detta händer ofta när det är en sida med mycket bilder på, men om jag trycker på uppdatera en massa gånger så brukar bilderna till slut komma fram...

Vad kan det vara för fel?
Nån som har upplevt samma problem som mig?

(i ie så funkar det bra, men jag vägrar andvända ie. Så är det bara)

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk
Medlem

Prövat att omistallera?

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

Har du några skumma extensions kanske? Annars är en ren ominstallation att rekommendera. Se bara till att ta backup viktiga saker, t.ex. bokmärken.

Permalänk
Medlem

ok, ska göre det och se om det blir bättre men det blir imorrn isf.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk
Medlem

Har märkt att mitt blivit så också på en del sidor, tror att det uppkom efter att jag aktiverade pipeliningen i firefox. Så har du det aktiverat kan du testa att avaktivare det.