Permalänk
Robot

Dreamhack musmatta

Måste tacka Qpad som hjälpt mig med att trycka en musmatta till dreamhack .. brukar ju ha med mig ett gäng .. detta år ser den ut så här .. designen gjord har jag lekt ihop själv.

Besök albumet: Dreamhack musmatta av GoTaLL

Permalänk
Medlem

Den var stilren.. fast tycker om den förra med ;D ta med dig en sådan ochså

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

jo men förra musmattan gick åt som smör i solsken så var ju tvungen att kirra en ny design

Permalänk
Medlem

Hur såg förra ut?

Permalänk
Medlem

Du säljer de där eller?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

japp det antar jag .. jo jag fick ingen mussmatta men jag fick iallfall en poster pa motivet.. men så självklart snodde någon den .. palla det ?

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2