Permalänk

Söker moddnings produkt!

Hej!

Söker efter en produkt som jag har riktigt svårt att hitta här i sverige på nån sida.
AcrylPanel™ 3mm 480x480 plexi. Spelar ingenroll vilken färg, helst clear eller black.

http://www.acryan.com/_acrylpanel/ACR-AP3404.shtml <- Länk till hemsidan om produkten.

Våre fint om nån råkat stöta på denna och kunde skicka länk.
Tack

Visa signatur

Dator spec ;
Har ingen dator! :|

Permalänk
Medlem

gtek hade nyligen men kunde inte hitta där nyss..
vad har hänt med den egentligen??

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk

Vet inte riktigt.
Kanske kan ringa till Gtek och fråga om dom kan köpa in.

Visa signatur

Dator spec ;
Har ingen dator! :|

Permalänk
Medlem

Det är ju en på gtek som har en avnändare på swec.. Försök lokalisera han och PMa annars.. Mindre krångel kanske o bara maila o fråga vart dom tagit vägen iofs..

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk

Kan försöka. Tack!:)

Visa signatur

Dator spec ;
Har ingen dator! :|

Permalänk
Permalänk
Medlem

har också letet över nätet efter acryan prylar men hittar ingen i sverige. men annars säljer http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php just d du söker!!!

Permalänk
Medlem

Men varför köpa därifrån? Köp riktigt plexi istället?
www.akriform.se billigt och bra

mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk

www.akriform.se

såg ju bra ut, eller?

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk

Tack så mycket!

Visa signatur

Dator spec ;
Har ingen dator! :|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAxen
gtek hade nyligen men kunde inte hitta där nyss..
vad har hänt med den egentligen??

Alla acrylpaneler var, hur ska man säga, "repiga"...så de skulle lämna tillbaka dem till ac ryan + en utskällning och sen få in nya.

Permalänk
Medlem

Go GTek... så ska man ta hand om ett företag som inte får det de har beställt (ingen aning om gramatiken såhär tidigt) ^^

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaWoo
Alla acrylpaneler var, hur ska man säga, "repiga"...så de skulle lämna tillbaka dem till ac ryan + en utskällning och sen få in nya.

Haha =D Rayns gets pwned by G-G-G-GTEK! X-D
(Samma symptom som ch1n)

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

jaxen du är för go du ^^

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk

aja, hitta en sida som säljer fönster färdig formade och jag hitta precis vad jag leta efter, så jag ordnar ett sånt Kan posta bilder på datorn sen när jag blir klar. (När nu det blir)

Visa signatur

Dator spec ;
Har ingen dator! :|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pizzamannen
aja, hitta en sida som säljer fönster färdig formade och jag hitta precis vad jag leta efter, så jag ordnar ett sånt Kan posta bilder på datorn sen när jag blir klar. (När nu det blir)

länka till sidan med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAxen
Haha =D Rayns gets pwned by G-G-G-GTEK! X-D
(Samma symptom som ch1n)

Hehe! Bra länk det till den där sidan http://www.akriform.se/, för oss som bara bill ha klar plast.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk

http://www.easygamer.se/product_info.php?cPath=28_47_96&produ... <- Det har jag beställt. Ville ha plexi till toppen av chassit. Så det får gå, om jag ska använda monteringslisten eller inte, får jag se hur det passar ihop, listen är ju svart, det är ju mitt chassi också. Får se Istället för frakt på produkten beställde jag hemkörning ^^ Butiken ligger i närheten!

Visa signatur

Dator spec ;
Har ingen dator! :|

Permalänk
Medlem

fasen vad jag hatar den listen...köpte ett sånt kit en gång och det var sista gången....nu blir det glasmästaren istället.

Permalänk
Medlem

de va nästan tack vare mig att inte en massa folk han beställa de repiga panelerna. jag va där vi deras lager o skulle ha en o så tyckte han jag snackade med att vi skulle visitera plexit, o så kollade vi igenom asmånga o såg att varenda en va antingen repig, sprucken eller gjutfel såsom avfasade kanter eller bubblor. jag fick visserligen en go rabatt då så tog 2 av de bästa som vi hittade

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

jasså, då har vi dig att tacka då att det inte längre finns på marknaden nått datum om när det kommer in nya?

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk

Mail GTEK och fråga faktist om dom skulle kunna beställa in nåra sånna där AcrylPanel plexi, Så här skrev dom :

"Vi har tillfälligt tagit bort produkten ur vårt sortiment p.g.a. felaktig leverans. Vi räknar dock med att ha den på lager igenom inom 10-14 dagar."

Visa signatur

Dator spec ;
Har ingen dator! :|

Permalänk
Medlem

Naice

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti