Permalänk
Robot

Långsamt bygge:( lian-li look a

skall göra det så snyggt som möjligt så det kmr att ta tid!!

Besök albumet: Långsamt bygge:( lian-li look a av Raukar

Permalänk
Medlem

lianli look är det ju... kanske lite väll likt lianli 7P

Permalänk
Inaktiv

Tycker det ser bra ut. Inga 3,5"are gör mycket

Permalänk
Medlem

va skaru gö av skiten då?

Permalänk
Avstängd

Inget skit:P pappa skall få den i present:P just nu sitter han med en sunkig p2 o 64mb i ram men han skall få p3 på 1ghz o 512 i ram samt en hårdisk på 40 gb:P

Visa signatur

Grov is the shit

Permalänk
Medlem

Lägger du ner tid på att göra den så fin som möjligt tycker jag du borde fixa lite bättre delar.

Gillar annars ideén och bilderna.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phiiber
Lägger du ner tid på att göra den så fin som möjligt tycker jag du borde fixa lite bättre delar.

Gillar annars ideén och bilderna.

de e sant. kande senare:P

Visa signatur

Grov is the shit

Permalänk
Medlem

Ska du bygga ett chassi från ruta 1 eller bygga om ett befintligt? Ser jävligt snyggt ut, jag brukar inte riktigt gilla cleana chassin, men detta var en riktigt snygg design =D

Visa signatur

-+ PaynE +-

Permalänk
Avstängd

Lägg ner, visa dig inte här tills du har något vettigt att visa upp

Permalänk
Avstängd

Yeahman det gäller för dig också....

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjogge_
Ska du bygga ett chassi från ruta 1 eller bygga om ett befintligt? Ser jävligt snyggt ut, jag brukar inte riktigt gilla cleana chassin, men detta var en riktigt snygg design =D

Thx.. med tanka på baksidan så kanske man skall använda ett gammalt chassi.. men idén från början är att bygga bara i trä eller plåt. har inga kunskape i att jobba med metall och trä är änkelt o lätt på änra om ngt blir fel så det blir värr i tra

Visa signatur

Grov is the shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raukar
Thx.. med tanka på baksidan så kanske man skall använda ett gammalt chassi.. men idén från början är att bygga bara i trä eller plåt. har inga kunskape i att jobba med metall och trä är änkelt o lätt på änra om ngt blir fel så det blir värr i tra

Joo det har du ju rätt i, JAg går industriinriktat gymnasium, så jag har ju lite erfarenheter Kan säga att din design på detta chassi skulle inte vara så jäkla komplicerat att bygga...Just det där med baksidan som kan vara svårt p.g.a att det skulle inkludera en del CNC-maskinering (CNC = Cumputer Nurerical Control = "Datorstyrda fräs, svarv maskiner). Men Jusst resten behöver inte bli så jäkla komplicerat att göra, Bara du tar dig tid att vara noggrann. "Bättre att mäta nogrant två gånger, & kapa en gång, Än att mäta onogrannt en gång & får en kass kapning"

Jag hoppas att få se en bygglogg senare på detta chasi, Blir JÄKLIGT snyggt om det är välgjort Lycka till //Tjogge

Visa signatur

-+ PaynE +-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yeahman
Lägg ner, visa dig inte här tills du har något vettigt att visa upp

och du har att komma med vad? ska du köra den stilen kan du krypa tbx till lunarstorm eller den fjortissida du kröp fram ifrån. här på swec gillar vi bara den trevliga stilen mot varann.

OT:
cleant och snyggt. ska bli intressant att se om slutresultatet motsvarar skissen.