Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Permalänk

någon som vet varför mitt 8800gtx inte klarar att köra spelet med aa ?även när det är avslaget så flyter det inte riktigt på,,läste att det är buggar på nvidias senaste drivisar till vista som drar ner prestandan rejält med aa på.

för övrigt en riktigt fin uppföljare till c&c serien.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Aha. Jag har trott att Kane vill ha sina tiberian kristaller till sina cyborgs osv. Å att Gdi försöker skydda jorden ifrån det.

Tror han berättar historien ur NODs perspektiv Peter_86

Givetvis är GDI jordens beskyddare och NOD en ond, ond terroristorganisation som sprider lögner! GDI är hoppet för framtiden!

Permalänk
Inaktiv

Släng bort vista, vänta ett år, instalera vista.

Så här va de med xp med, massa buggar o skit precis när det var nytt, jag pseronligen ser abslut ingen anledning i varför man skulle byta vista, varför ybyta till et os som drar sjukt mkt mer, och som inte ens är optimerat än.

Permalänk

Mitt vista fungerar perfekt med C&C 3, dock har ju jag ATi kort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Aha. Jag har trott att Kane vill ha sina tiberian kristaller till sina cyborgs osv. Å att Gdi försöker skydda jorden ifrån det.

Du & zAjben är lurade bakom ljuset av GDI's propagandamaskin. Kane är jordens räddare och enda chans.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

nVidia kommer snart med nya beta drivers för GeForce 6, 7 & 8 så förhoppningsvis försvinner mitt problem med dessa.

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=87279

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Du & zAjben är lurade bakom ljuset av GDI's propagandamaskin. Kane är jordens räddare och enda chans.

Nej, GDI är bättre

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
nVidia kommer snart med nya beta drivers för GeForce 6, 7 & 8 så förhoppningsvis försvinner mitt problem med dessa.

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=87279

kommer dom att lösa problemet med aa ochså?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bam108
Nej, GDI är bättre

Du är hjärntvättad, inte ditt fel

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Aha. Nu vet jag.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Släng bort vista, vänta ett år, instalera vista.

Så här va de med xp med, massa buggar o skit precis när det var nytt, jag pseronligen ser abslut ingen anledning i varför man skulle byta vista, varför ybyta till et os som drar sjukt mkt mer, och som inte ens är optimerat än.

CC3 och vista har absolut inga problem. Fungerar hur bra som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Du är hjärntvättad, inte ditt fel

We'll see about that Gambit Vi ses på slagfältet!

Permalänk
Citat:

Håller med precis. + att GDI är en bunt kärringar.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Håller med precis. + att GDI är en bunt kärringar.

Haha jag håller på Scrin! GDI och NOD kan hälsa hem

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Kane ska dö och så ska NOD död åt dom!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
Haha jag håller på Scrin! GDI och NOD kan hälsa hem

jepps med hälp utav denna ska NOD Pojkarna förlora igen!

. Som har blivit mer effektivare

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad för massförstörelsevapen Scrin har?

Permalänk
Medlem
Citat:

jepps med hälp utav denna ska NOD Pojkarna förlora igen! http://www.darkfriends.net/david/bg/ion_cannon.jpg . Som har blivit mer effektivare

Ja för annars har ju GDI inget annat att komma med. Och Scrin är bara en liten intressant distraktion för NOD, inget annat.

Peace, Unity, Brotherhood!!!!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ja för annars har ju GDI inget annat att komma med. Och Scrin är bara en liten intressant distraktion för NOD, inget annat.

Peace, Unity, Brotherhood!!!!

Hehe. NOD har ju multibomb i sin ficka ju ;).

ONT: Undrar om man får karteditor till spelet?

Permalänk
Medlem

Tycker det är väldigt kul att folk har "sin sida" som man hållt sig till ett bra tag, och några som man affilierar sig starkt med! Det bådar gott inför world domination läget!!

Permalänk
Avstängd

JAg gillar alla
Mammuttankar <3
Flametanks <3
Obelisk <3
Tesla coil <3
Scrin <?

Permalänk
Medlem

Känns otroligt att jag inte har testat spelet än, får väl sätta mig ned ikväll som den nörd jag är och spela igenom demot :D.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

En sak jag måste klaga på är att när man tagit ett vapen med en Avatar så syns det inte vilket vapen man kör med. Man måste antingen zooma in och försöka se det eller bara gissa.

Visa signatur

Permalänk

"You cannot kill the Messiah"

Why be "good" when you can be "bad"?

Visa signatur

"You cannot kill the Messiah" - C&C3 Tiberium Wars

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
JAg gillar alla
Mammuttankar <3
Flametanks <3
Obelisk <3
Tesla coil <3
Scrin <?

Min favorit är mammuten

Maffig va? ;). Dom skulle bara vara lite tåligare mot missil attacker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av machivelli
"You cannot kill the Messiah"

Why be "good" when you can be "bad"?

It feels good too be bad ,-) Gamla Dungeon Keeper 2 slogan om jag inte minns fel. Väldigt offtopic hehe kan bero på den första eller 5:e ölen.

Visa signatur

Permalänk

"This morning was the most glorious morning in the history of the Earth. Peace is upon us, a gift to every man, woman, and child, from the Brotherhood of Nod. Victory - not just for our people, but for our species! The time for questioning is over. Rising from our trenches, our bunkers, our factories, we must all now partake in the Technology of Peace. One purpose, one vision. Tiberium is the way and the life. Today, the sun rises on a new world, and a new people. The end... is the beginning." -Kane.

Visa signatur

"You cannot kill the Messiah" - C&C3 Tiberium Wars

Permalänk
Medlem

"Your shepard has returned. The time has come for the Brotherhood of Nod to take it's rightful place in the world. We will tranform ourselves and the planet, and usher in the timberiumage. One vision! One purpose! Peace through power!" - Kane.

"EVA seems to be a really hot chick, why don't you write down her digits for me lass" - Gambit_2K

Edit: Undrar om man skulle raka skallen när spelet släpps

Visa signatur

Permalänk

Machivelli du fick mig nyss att börja gråta.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av machivelli
"This morning was the most glorious morning in the history of the Earth. Peace is upon us, a gift to every man, woman, and child, from the Brotherhood of Nod. Victory - not just for our people, but for our species! The time for questioning is over. Rising from our trenches, our bunkers, our factories, we must all now partake in the Technology of Peace. One purpose, one vision. Tiberium is the way and the life. Today, the sun rises on a new world, and a new people. The end... is the beginning." -Kane.

En ny värld utav mutationer då. Han säger faktisk i demot att hans armeer ska sprida sig som en pest på jorden