bf vietnam är det värt att köpa??

Permalänk
Medlem

bf vietnam är det värt att köpa??

jag älskar bf 1942 men börjar trötna jag ska skaffa mig bf 2 men ska köpa mig ett nytt grafikort först. Jag undrar bara om bf vietnam är värt att köpa eller är det ute finns det nån som kör det överhuvutaget jag vill helst köra online. Jag undrar bara om det är bra eller inte:)

Permalänk

Finns många som fortfarande kör BF Vietnam och ja, det är verkligen värt ett köp
Vietnam är Battlefield-spelet jag föredrar iaf.

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk

Jag spelar BFV

Permalänk
Medlem

BFV är inte värt att köpa.
Det har några roliga inslag men helheten är dåligt.

Permalänk
Avstängd

Jag tycker iaf att det är kul.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Jag tycker iaf att det är kul.

smaken e som baken.
testa att ladda hem demot först och see vad du tycker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kellerus
smaken e som baken.

Det kostar typ 79kr på Coop så varför jobba sig med demo?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

jag visste inte vad det kosta

Permalänk
Medlem

79 kr låter prisvärt

Permalänk
Avstängd

Grafiken är väl lite bättre, men jag hatar att man bara kan ha 64 (eller om det var 32) bootar när man kör singelspel, i 1942 kunde man dra upp antalet till 400% om jag inte minns fel, då drällde det med gubbar :). Vapnen är lite tråkigare också. Det finns en del bra moddar till BFV annars.

Fenix
Ja men 79:- är tillräckligt mycket om man inte gillar spelet. Då kunde han ha köpt nåt annat för dom pengarna, så testa ett demo om det finns innan du bestämmer dej

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

i elgiganten vid kungens kurva i sthlm fick man bf 1942+ vietnam+ secret weapons för 100:- låter billigare

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Testpilot

Jag gillade det inte och vad jag vet så sålde det inte särskillt bra, kanske är en anledning till att det är billigt nu.

Jag kan annars rekommendera modden Desert Combat till BF1942, det är mycket roligare än vanliga spelet

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kellerus
smaken e som baken.

det är riktigt kul...

synd att grafiken är så dålig. Tänk er BFV med far cry grafik..

Permalänk

tyckte att det var skitkul tills jag började spela bf2. så har du inte spelat bf2 mycket är det värt det, annars inte.

Permalänk
Medlem

dom flesta värkar gilla det men får väll testa demot först

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marbil
dom flesta värkar gilla det men får väll testa demot först

Sant , men 100 kr för 3 spel är väl inte så mkt ändå ^^

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Medlem

vore nice som det ens fanns ett demo

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk

Ja de är värt köpa.
Jag har börjat spela de en hel del speciellt på en server som heter: Griffin Studios 24/7 SSM

Han som äger den servern har fixat allt de där som EA missade rätta till i spelet.
Nu är de en Coop server där allt är i balans som de ska vara de är faktiskt skit kul botarna är väldigt smarta. deras AI är fixat så mycket de kan inga filer behöver laddas hem allt är moddat på server sidan.

Bara hoppa in spela

Jag köpte dena här boxen av BFV:
http://prisjakt.se/produkt.php?p=40658

Men kör i vanliga fall SH till BF1942 men har fastnat för detta spelet mer och mer.

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Medlem

kan nån va vänlig och säga mig vart jag kan hitta demot til bfv:):)

Permalänk
Avstängd

Inte säker på att det finns nåt

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Battlefield vietnam kan ju bli riktigt snyggt med lite AA, Finns ju inge roligare att tex skuta med en rpg på en helicooopter!

http://www.youtube.com/watch?v=eewwMNzp2z0

Permalänk
Medlem

Körde bara Offline med botar, var rätt skoj ändå, inte så genomarbetat som 1942 men rätt skoj
Synd att US heavyklass vad det nu heter äger. Med pricksäkert machinegun m49 m60 whatever och en granatkastare. Samt medipack på vissa banor om jag inte minns fel

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Avstängd

Dra ner mods till bf42 istället, såsom Desert Combat å sådana, tror det ger mer spelglädje. Dock finns det nåra höjdpunkter i vietnam, men ja vet inte, det kräver ju lite av datorn, om du säger att din dator inte duger åt bf2.

Permalänk
Medlem

desetr combat är skönt men vart kan jag skaffa mig det

Permalänk

Men ni som skaffar BFV måste bara kolla in denna sidan: http://81.236.254.200/

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markus_H84
Men ni som skaffar BFV måste bara kolla in denna sidan: http://81.236.254.200/

Det kallar jag gult *stänger av sidan kvickt*.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av molis
Sant , men 100 kr för 3 spel är väl inte så mkt ändå ^^

2 spel och ett expansionspack som inte är så värt egentligen.

Har spelet orginal sen det släpptes men jag lade ner det efter ett tag, det verkade ju vara en rejäl flopp. Men kanske fortfarande finns liv om man tror inläggen i tråden.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG