Saga of Ryzom - Vad heter du?

Permalänk

Saga of Ryzom - Vad heter du?

Tjenare

Blev bara lite nyfiken, undrar vilka här på Sweclockers som spelar Ryzom och vad ni heter Kanske man känner igen någon!

Jag börjar, har dock varit inaktiv nu i typ 1 år.

Namn Ras Server
Moustasch - Fyros - Arispotle

Visa signatur

Intel Core i7 965 | Intel DX58SO | Intel X25-M 80 GB SSD | OCZ Platinum 6 GB | Gigabyte 4850 1 GB | Corsair HX 620 | Samsung F1 1TB | Thermaltake DH 101 VF7000BNS

Permalänk
Medlem

vad är det för spel?

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk

ett grymt MMORPG -----> www.ryzom.com

Visa signatur

Intel Core i7 965 | Intel DX58SO | Intel X25-M 80 GB SSD | OCZ Platinum 6 GB | Gigabyte 4850 1 GB | Corsair HX 620 | Samsung F1 1TB | Thermaltake DH 101 VF7000BNS

Permalänk
Medlem

ehehe spelade detta spel på betan, var lite coolt, Men sen tog eve-suget över o hängde aldrig med över till retail.

Permalänk
Medlem

Jag har spelet, men jag har inte spelat det, gjorde en karaktär sen slutade jag.
Inte för att spelet var dåligt, bara för att jag spelade EQ2 samtidigt.

Men av det man har läst verkar det helt ok! Bra questing säger dom. Då det
är bra handlig och sånt.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Inaktiv

Lirade det i betan för längesen, blev dock maxlevel där och upplevde det mesta i spelet. Det är i alla fall riktigt roligt. GMsarna vart sjukt trevliga!

Permalänk

Men attans, verkligen ingen här på Sweclockers som nu spelar detta underbara spel?

Visa signatur

Intel Core i7 965 | Intel DX58SO | Intel X25-M 80 GB SSD | OCZ Platinum 6 GB | Gigabyte 4850 1 GB | Corsair HX 620 | Samsung F1 1TB | Thermaltake DH 101 VF7000BNS

Permalänk

Månadskostnad?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..