Zombie/Monster online spel?

Permalänk
Medlem

Zombie/Monster online spel?

Finns det såna? hörde nått av en kompis om något sånt spel som värka skit bra.
Var typ massivt online med människor och zombie(/monster) online.

Tips fall ni vet nått namn på spel där man kan vara zombie eller monster.

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Kommer nåt snart som var med i PC-gamer för några nummer sen. Ett snyggt FPS där man kunde spela antingen som survivor eller zombie. Verkade väldigt trevligt. Hette nåt med four.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

.

Permalänk
Avstängd

hmm okej tackar (Jag är skaparen av tråden)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s02
hmm okej tackar (Jag är skaparen av tråden)

Hej, det är jag som är moderator här. Du har just blivit avstängd från forumet för andra gången. Nu vet jag inte vad av "det är under inga omständigheter tillåtet att registrera ett nytt konto om man blivit avstängd" som du inte förstod... men nu är du permanent avstängd från SweClockers.coms forum.

Ytterligare omregistrerar kommer att leda till en abuseanmälan till din ISP vilket kan leda till att du får din internetanslutning avstängd.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||