Permalänk
Robot

Första Gravyr

Den första graveringen min flickvän gjort. Jag är helnöjd med resultatet.

Det är en karaktär från lineage2.

Besök albumet: Första Gravyr av johanjohnson

Permalänk

riktigt snygg!

Permalänk
Proffsmoddare

Riktigt bra gjort! Jämna och rena linjer precis som det ska va

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Haha topless?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väldigt bra gjort och helt klart ett motiv som håller tycker jag!

Permalänk

Varför är det alltid så att alla graverar på Antec SLK3000? Otroligt snyggt förresten, 8 poängare!

Permalänk
Avstängd

jo, jävligt snyggt blev det^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av trIIger
Haha topless?

snarare naked(:

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Medlem

Har inte kvinliga karaktärerna i Linage II större bröst? Inte för att jag lirat det eller nått, men kvinnobrösten brukar alltid vara i största laget generellt i alla datorspel av nån mystisk anledning.

Grymt gravering iaf, önskar man hade sånna skills.

Permalänk
Avstängd

en 10:a för att de va en naken brud på... gött jobbat, stå för sexismen, som jag gör..

Permalänk
Medlem

fan vad nice.. : )

Permalänk
Medlem

N1jzt! Fy faderullan vilken grymt snygg gravyr!

Permalänk
Medlem

kanske inte Wolverines nivå än men den klart snyggaste nybörjargravyren jag sett!! Klart värt en 8:a

Permalänk
Medlem

Tack för alla kommentarer:)

Visa signatur

...dä ä moderbordet som int liirar me simmarna...

Permalänk
Medlem

snyggare än min första. hälsa henne att hon e mkt bra på att gravera (och att hon gör ett sånt motiv till dej e ju också ett plus,att hon inte e skygg)

Visa signatur

u can call me ColdBlood.remember that,u'll need it in future.