Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LocSin
Tror inte MS har gått ut med något datum ännu så chansen att någon vet är nog lika med noll tyvärr.

"Microsoft har uttryckt att de planerar att lansera Elite och den större hårddisken ungefär samtidigt som de lanserar Xbox Live Video Marketplace här och slutet av sommaren har nämnts inofficiellt."

- Gamereactor

har köpt Xbox 360 nu BTW, köpte F.E.A.R (sålde direkt sög ) och Oblivion, ojj vilket spel shit asså hut många timmar man har lagt ner på det :S

köpte GRAW kort efter riktig roligt faktist, sen har jag lånat PGR2 inte så bra men roligt och Fight Night Round 3 det var kul, inte mer

att september aldrig kommer vill ha HALO 3 NUUU!!!!

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem

de har ju visst gått ut med datum, 24:e aug om jag minns rätt

/Daniel

Permalänk
Medlem

Beställde mitt idag..

Jag har inte varit så förtjust i konsoller förr, har mests spelat på PC, men blev lite sugen på ett 360 nu.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qes
"Microsoft har uttryckt att de planerar att lansera Elite och den större hårddisken ungefär samtidigt som de lanserar Xbox Live Video Marketplace här och slutet av sommaren har nämnts inofficiellt."

- Gamereactor

har köpt Xbox 360 nu BTW, köpte F.E.A.R (sålde direkt sög ) och Oblivion, ojj vilket spel shit asså hut många timmar man har lagt ner på det :S

köpte GRAW kort efter riktig roligt faktist, sen har jag lånat PGR2 inte så bra men roligt och Fight Night Round 3 det var kul, inte mer

att september aldrig kommer vill ha HALO 3 NUUU!!!!

Halo = Pokemon
men det var ändå rätt så popurlärt för i tiden så försök få igång det igen
såg att det gick något avsnitt när skrachy gjorde blixt attack.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superb
Beställde mitt idag..

Jag har inte varit så förtjust i konsoller förr, har mests spelat på PC, men blev lite sugen på ett 360 nu.

Med den datorn du har behöver du ingen 360, de flesta spelen släpps till PC med.