Permalänk
Avstängd

Cool dammsugare :D

http://www.trustedreviews.com/peripherals/news/2007/09/11/Ult...

Permalänk

Hehe, slimmad version av r2d2

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catamenia
Hehe, slimmad version av r2d2

Det första jag tänkte på också

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Avstängd

Men jag har aldrig förståt modellen, det går ju inte så lätt att dammsuga under en hylla eller soffa med en sådan där? Hade folk bara lådor hemma när den uppfanns? ;/

Permalänk
Medlem

Det är väl en mattdamsugare som borstar upp heltäckningsmattor ?
Därav den vansinnigt klumpiga konstruktionen.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Antagligen ja. Känns inte om att den är tillverkad för vanligt hemmabruk på det sättet.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Denna typ av damsugare är den absolut vanligaste i UK, det finns inte speciellt många pås-damsugare på marknaden.
(T.om Electrolux har anpassat sig till marknaden här och gör likadana).

Fast dom envisas ju med heltäckningsmattor + att dom inte tar av sig skorna inomhus.

Visa signatur

AMD 64 X2 3800+ AM2| DFI Infinity nF Ultra II M2 | 4 x 512MB 5400 | Sapphire X1900GT | 550W XilencePower | 500GB x 2 + 160GB Seagate | CoolerMaster Centurion 5

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pocki
Denna typ av damsugare är den absolut vanligaste i UK, det finns inte speciellt många pås-damsugare på marknaden.
(T.om Electrolux har anpassat sig till marknaden här och gör likadana).

Fast dom envisas ju med heltäckningsmattor + att dom inte tar av sig skorna inomhus.

Menar du uppräta eller påslösa dammsugare?

Dyson var ju först med systemet för påslösa dammsugare och fler tillverkare har ju hakat på nu senare även om ingen var intresserad ifrån början, men nog måste man väl kunna använd en påse även om det råkar vara en heltäckningsmassa man dammsuger?

Däremot finns det ju rätt många sådana här uppräta dammsugare, men jag har aldrig förståt vitsen med dem, bara grymt klumpiga ju, men de är alltså bättre på heltäckningsmattor? Är det sådana du menar att engelskmännen har? Hur fungerar de under saker och ting då? Skiter de i sådana ställen eller inreder utan dem?

Sedan var det något mer jag tänkte säga men jag glömde det medans jag skrev... Det var nog inte att det är skönt att vädra fötterna, men det kan ha varit det =P