Permalänk
Robot

Snyggingen :)

Här är min absolut o clockade intel celeron 300mhz (tror jag). Jag lägger upp detta galleri av e enda anledning, att bevisa att en oclockad prolle är mycket finare än en "fysiskt underclockad" prolle...

Besök albumet: Snyggingen av kon87

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
Jag lägger upp detta galleri av e enda anledning, att bevisa att en oclockad prolle är mycket finare än en "fysiskt underclockad" prolle...

Damn right it is!

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk

har mängder med äldre proppar men orkar inte posta de.. isf ska de vara något väldigt specielt

ta vara på den även då de finns många kvar.. jag har någon iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Älskar sånna där. Har en liggandes, 321 BLODIGA MHZ!!!!!

Permalänk

har några 66blodiga istället ;P

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Screw you both, har en Intel i486 SX 25Mhz här framför mig ^^

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Vadå, jag klockade min miniräknade och den spöar gammla 486:or iaf

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Medlem

ööööööö

Permalänk
Medlem

"oclockad prolle"? inte många rätt i språllet där, inte...

Visa signatur

. . : : [HeAsE] : : . .
3DMark06: 12199 poäng
C2D Q6600 @ 3,0 GHz, ASUS P5KR, 4096 MB PC6400, ASUS 8800GT 512 MB, 500 GB+500 GB(ext), Antec Sonata III

Permalänk

svenskan kan man ju klaga på, men vem orkar? förutom "hease"..

grymm med lite veteranare

jag har en 192mhz här hemma. med en fastlimmad kylare på (sitter som berget).ska göra en tavla.

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FjäskarN
svenskan kan man ju klaga på, men vem orkar? förutom "hease"..

Hähä...

Mycket kan gå mig bi, men folks egna och svårabegripliga ord kan vara så fula ibland. "Pross" eller "sesse" hade varit mer logiskt. Eller?

Tycker bara att det är tråkigt att se. Och det blir vanligare och vanligare. Därför säger jag till ibland så att andra som tänker som jag inte ska tro att hela världen är full av folk som har underkänt i svenska...

God jul.

Visa signatur

C2D Q6600 @ 3,0 GHz, ASUS P5KR, 4096 MB PC6400, ASUS 8800GT 512 MB, 500 GB+500 GB(ext), Antec Sonata III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hease
Hähä...

Mycket kan gå mig bi, men folks egna och svårabegripliga ord kan vara så fula ibland. "Pross" eller "sesse" hade varit mer logiskt. Eller?

Tycker bara att det är tråkigt att se. Och det blir vanligare och vanligare. Därför säger jag till ibland så att andra som tänker som jag inte ska tro att hela världen är full av folk som har underkänt i svenska...

God jul.

jag har VG i svenska ^^

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kon87
jag har VG i svenska ^^

>_<

Doh!

Då kan jag ju ändra mig och säga att det är ett lysande exempel på betygsinflationen som drar över landets skolor...

Nä, jag vill inte vara taskig... Jag har suttit och tänkt på "prollar" hela dagen, faktiskt... Mot min vilja. :/ Men "klocka" med k är ett godkänt ord som du borde använda eftersom det har en svensk motsvarighet inom elektronikvärlden...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan väl ta ett kort på min samling med prollar någon gång

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Avstängd

Beautiful.

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]