Permalänk
Medlem

svart såklart!

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Flera som klagat på batteritiden här.
Hur ofta måste ni ladda den då? (Beror iofs helt på vad man gör med luren men skriv lite om batteritiden ändå.)

Permalänk
Medlem

Ungefär var tredje dag å då använder jag den ganska flitigt. Om man inte rör den kan den säkert ligga i minst en vecka utan att dö.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk

Kollade på den i verkligheten idag och blev grymt besviken.
Var inte alls så snygg eller skön som den såg ut på bild.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flygande dadeln
Kollade på den i verkligheten idag och blev grymt besviken.
Var inte alls så snygg eller skön som den såg ut på bild.

Dummy eller riktig?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk

Var en dummy.

Jag testade en riktig idag i en annan butik och den såg mycket snyggare ut.
(Eller så var det bara för att jag var på ett så dåligt humor förra gången jag testade)
Fast den bleknade dock lite i jämförelse med den intilliggande 6500s borstade metallskal.

Sifferknapparna var hyfsade och styrknappen bra, men menyknapparna var fortfarande en besvikelse. Lekte runt lite med dom och fann att de var lite för små, fick trycka med tumnageln på dem istället för hela tummen. Och C-knappen var rätt svår att komma åt på ett bekvämt vis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flygande dadeln
Var en dummy.

Jag testade en riktig idag i en annan butik och den såg mycket snyggare ut.
(Eller så var det bara för att jag var på ett så dåligt humor förra gången jag testade)
Fast den bleknade dock lite i jämförelse med den intilliggande 6500s borstade metallskal.

Sifferknapparna var hyfsade och styrknappen bra, men menyknapparna var fortfarande en besvikelse. Lekte runt lite med dom och fann att de var lite för små, fick trycka med tumnageln på dem istället för hela tummen. Och C-knappen var rätt svår att komma åt på ett bekvämt vis.

ja gjorde oxå det misstaget! jag klämde på en dummy (som jag trodde var den riktiga) så jag avbeställde mobilen men så gick jag tillbax dagen efter och fick känna på den riktiga, då var det bara till att boka om avbokningen haha är nöjd med den med tanke på priset. C-knappen är lite svår att komma åt på ett bekvämt vis som du säger men det är en vane sak. Är nöjd men lite besviken på batteriet, thats all

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Håller också med angående C-knappen, den är lite småjobbig. Annars är jag helnöjd, har jämfört min med en polares n95:a och min är minst lika snabb Det skönaste med mobilen är att den fungerar som en UMS-enhet.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Japp, C-knappen kan vara lite lurig ibland. Annars funkar telefonen bra för mig. Jag har små fingrar.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk

Knapparna är faktiskt såpass usla att jag tänker strunta i ett köp.
Djävligt synd, då det annars nästan är en perfekt telefon för priset.
Testade telefonen för en tredje gång idag och kom fram till att jag antagligen skulle störa mig på knapparna varenda gång jag använde mobilen.
C är inte bara lurig, den är fullkomligt överdjävligt svår för mig att komma åt då jag håller telefonen normalt med en hand.
Skumt att detta inte nämnts i en enda recension jag läst..

Nåväl, siktar numera in mig på en k770, k530 eller 6500 slide istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flygande dadeln
Knapparna är faktiskt såpass usla att jag tänker strunta i ett köp.
Djävligt synd, då det annars nästan är en perfekt telefon för priset.
Testade telefonen för en tredje gång idag och kom fram till att jag antagligen skulle störa mig på knapparna varenda gång jag använde mobilen.
C är inte bara lurig, den är fullkomligt överdjävligt svår för mig att komma åt då jag håller telefonen normalt med en hand.
Skumt att detta inte nämnts i en enda recension jag läst..

Nåväl, siktar numera in mig på en k770, k530 eller 6500 slide istället.

antar att det skiljer sig från person till person..

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Har haft telefonen ett par dagar nu och jag är nöjd. Knapparna är små och rangliga men man vänjer sig.

Displayen upplever jag som bra, har tittat på lite svampbob och det var inga problem.

Ljudet är dåligt. Kör med min koss porta pro och jag är inte imponerad. Ska du resa lätt och inte lyssna på musik i flera timmar så visst kör på.
Tror ljudet lyfter sig en bit om man kör med lättare drivna lurar.

Headsetet går inte att lyssna på musik i.

Högtalaren är okej. Dom låter alldrig bra men du kan klämma ur lite volym och det går att höra vad som sägs. Perfekt till svampbob med flera tittare.

Kameran tycker jag är helt okej, man får ju också en diod som lyser upp, det är ju efter allt en mobil!

Program då?

Har fått igång blåtand som en access punkt på min så jag kan surfa via BT.
För det använder man proxyi och mrouter till pc. och gnubox till telefonen.
Tyvärr sabbade widcomms BT drivisar min dator så det ska inte in igen när jag formaterar om.
Så stor behov av att surfa när jag skiter har jag inte!

core player kostar pengar så jag kör med divxmobile player och tycker det är bra. Alla video klipp ska ju ändå konverteras så det gör inget att den bara tar dix,xvid.

Nokia device status: visar intressant information om mobilen, jag verkar tex ha 49mb ram och 43mb inbyggt minne!(Vilket inte alls stämmer med vad som står över allt på nätet) Här ser du också serie nr. bätte än *#06# som försvinner så fort man trycker på något.

Y-browser ett måste. Låter dig browsa igenom alla mappar.

Visa signatur

minhembio.com/darkages

Permalänk

Jag fick min 6120 black igår och är mycket nöjd. Nu är jag iofs inte så objektiv då min förra mobil var den fullständigt fruktansvärda 6280. Nu är jag på jakt efter roliga program och funktioner så att man får ut så mkt som möjligt av den. Någon som har hittat något roligt/användbart man kan ladda ner?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fishstick
Jag fick min 6120 black igår och är mycket nöjd. Nu är jag iofs inte så objektiv då min förra mobil var den fullständigt fruktansvärda 6280. Nu är jag på jakt efter roliga program och funktioner så att man får ut så mkt som möjligt av den. Någon som har hittat något roligt/användbart man kan ladda ner?

http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1242543

Permalänk

jag hade nog tagit en svart .

Visa signatur

Alla bara tänker på sig själva.. är det ingen som tänker på mej ??

¤Reason¤ ;)