Permalänk
Hedersmedlem

Nokia 6120 bilder

Här är några bilder på den vita nokia 6120 :buddies:

Ta mig dit

Permalänk
Medlem

Riktigt läcker är den. Nog den mest prisvärda mobilen man kan köpa idag dessutom.

Permalänk
Medlem

Den är onekligen snygg, men har inte kromonanin gått lite väl långt nu?

Visa signatur

Compaq Presario CDS 520 | Windows 3.11 / MS-Dos 6.22

Permalänk
Medlem

Köpte min för ett par veckor sedan. Är hur nöjd som helst, allting fungerar hittills klockrent. Det är min första Nokia på väldigt länge, har hållt mig till Sony Ericsson under en ganska lång tid nu, men det tog inte speciellt länge att vänja om sig igen. Den här telefonen representerar nog mest "bang for the buck" idag.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk

Kan ni ta några bilder med respektive 6120 o lägga upp här så man får se kavlitèn på kameran i den??

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Julius
Kan ni ta några bilder med respektive 6120 o lägga upp här så man får se kavlitèn på kameran i den??

Annars: http://www.gsmarena.com/nokia_6120_classic-review-161p3.php

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unlock26
Annars: http://www.gsmarena.com/nokia_6120_classic-review-161p3.php

Tackar...synd bara att den ej va vit i recensionen.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem

Den här telefonen är verkligen intressant, frågan är dock om man ska köpa en vit eller svart..

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

äntligen har dom fattat att ingen vill ha de där värdelösa Pop-portarna som hela tiden glappar och hoppar ur.
Äntligen en mobil med vanlig standard usb-kontakt

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem

Jäkla fin telefon. Sitter i valet och kvalet mellan denna, SE T650i eller W880i. Känns dock som man får mest för pengarna med denna lur.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Knapparna på w880 är crap så skulle inte rekomendera den. Telenor påstår att de har haft mycket problem med den också.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk

Skulle vilja veta ifall kameran motsvarar N70-s kvalitè, som också har en 2.0 Mpix. N70 var tillräcklig för mina behov i alla fall. Äger en D900i nu, saknar min N70 o symbian 60.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem

Jag valde en vit eftersom fingeravtryck skall synas tydligt på den svarta baksidan enligt flera tester. Syns inga fingeravtryck alls på min vita baksida.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Capeman
Köpte min för ett par veckor sedan. Är hur nöjd som helst, allting fungerar hittills klockrent. Det är min första Nokia på väldigt länge, har hållt mig till Sony Ericsson under en ganska lång tid nu, men det tog inte speciellt länge att vänja om sig igen. Den här telefonen representerar nog mest "bang for the buck" idag.

Kan man ha mp3 som ringsignal och mp3 som sms-ton på denna mobil?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Merrick
Kan man ha mp3 som ringsignal och mp3 som sms-ton på denna mobil?

Jag har inte testat, men antar det, eftersom de ringsignaler och toner som är standard är AAC. Jag vet inte varför mp3 inte skulle fungera heller.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk

"The screensaver mode is where we came across an unpleasant surprise. The typical bar with time and date, and notifications would just turn off after a few moments. The user is thus unaware about, say, incoming messages. We find that hard to believe given the high level of the phone".

Stämmer verkligen detta, kan nån intyga?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Julius
"The screensaver mode is where we came across an unpleasant surprise. The typical bar with time and date, and notifications would just turn off after a few moments. The user is thus unaware about, say, incoming messages. We find that hard to believe given the high level of the phone".

Stämmer verkligen detta, kan nån intyga?

Tyvärr är det så ja. Jag var lite orolig över detta, speciellt över att lätt kunna se tiden, men det räcker ju faktiskt att bara trycka på en knapp så får man tiden och allt annat, så det har stört mig mycket mindre än jag trodde att det skulle.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker den är ful? Nokias mobiler är så kalla och stela. Kan tänka mig efter nåt halvår: Repad metallic med smuts-vit panel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Capeman
Tyvärr är det så ja. Jag var lite orolig över detta, speciellt över att lätt kunna se tiden, men det räcker ju faktiskt att bara trycka på en knapp så får man tiden och allt annat, så det har stört mig mycket mindre än jag trodde att det skulle.

Tackar för infot...!!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Capeman
Tyvärr är det så ja. Jag var lite orolig över detta, speciellt över att lätt kunna se tiden, men det räcker ju faktiskt att bara trycka på en knapp så får man tiden och allt annat, så det har stört mig mycket mindre än jag trodde att det skulle.

Är det inte bara att slå av energisparfunktionen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter @ JAYS
Är det inte bara att slå av energisparfunktionen?

Man kan inte slå av den. Som längst kan man ställa in att de skall kicka in efter 90 sekunder.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem

Har beställt en jag med dock en svart. Gillar svart mer. Kan skriva lite om den när jag få den

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Capeman
Man kan inte slå av den. Som längst kan man ställa in att de skall kicka in efter 90 sekunder.

Kicka in? Energisparfunktionen? Dvs. inforutan med klocka o datum försvinner efter 90 sekunder? Skulle gärna vilja ha den kvar permanent,(exempel N70), vill ej trycka på en knapp för o se ifall man missat samtal elle fått mail. Men men....det kanske kommer en uppdatering...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Julius
Kicka in? Energisparfunktionen? Dvs. inforutan med klocka o datum försvinner efter 90 sekunder?

Ja.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått min =), är super nöjd. Den snabba processorn slöar verkligen inte. Den är riktigt snabb, kolla på tv i den fungerar underbart. Symbian 3D spel fungerar hur bra som helst. Blixten till kameran kan få ett kolsvart rum att bli ljust på kortet. Rekommenderas!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Nu har jag fått min =), är super nöjd. Den snabba processorn slöar verkligen inte. Den är riktigt snabb, kolla på tv i den fungerar underbart. Symbian 3D spel fungerar hur bra som helst. Blixten till kameran kan få ett kolsvart rum att bli ljust på kortet. Rekommenderas!

Låter väldigt bra! Får bli en sånn här nu.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Helt klart mest prisvärd just nu. Många BRA funktioner till ett väldigt lågt pris.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem

Har precis köpt mig en sån här mobil. Men min fråga är, finns det något sätt att ta bort dom där menyerna som är på första bild eller hur jag ska förklara. I alla fall dom där kontakter , sms, klocka, kalender osv. Har knappat runt å försökt hitta.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Har precis köpt mig en sån här mobil. Men min fråga är, finns det något sätt att ta bort dom där menyerna som är på första bild eller hur jag ska förklara. I alla fall dom där kontakter , sms, klocka, kalender osv. Har knappat runt å försökt hitta.

@ inställningar--> allmänt --> anpassa --> vänteläge

Permalänk
Medlem

shit snabba svar här.. Fungerade klockrent. tack så himla mycket !