Permalänk

Fick en invite igår, förste som svara på detta inlägg med sin mail får den.

Först till kvarn och så vidare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jasgripen
Fick en invite igår, förste som svara på detta inlägg med sin mail får den.

Först till kvarn och så vidare

confused_boy@hotmail.com
Välj mig!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swiifty
confused_boy@hotmail.com
Välj mig!

Välkommen

Permalänk
Medlem

Tusen tack. Undrar bara om de kommer fortsätta med Mythos när Hg: London släpps.

Permalänk
Medlem

Ganska säker på att ALLA som redan är med i betan har fått en invite nu,
Kan byta en mot nån beta invite eller nåt till något annat spel, annars får jag väll välja första bästa

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yahoo
Ganska säker på att ALLA som redan är med i betan har fått en invite nu,
Kan byta en mot nån beta invite eller nåt till något annat spel, annars får jag väll välja första bästa

Du har pm

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Hehe,gav bort min invite igår till min jobbarpolare och ja,detta är mycket bättre än diablo 2:-))
Detta spel kommer nog ta över efter diablo 2:))

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

Spelade lite idag, var nice! Hoppas fighterna bli i samma caliber som i d2 när man kommer upp i högre lvl, dvs bang bang pang pang 24/7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Hehe,gav bort min invite igår till min jobbarpolare och ja,detta är mycket bättre än diablo 2:-))
Detta spel kommer nog ta över efter diablo 2:))

Låter nice är grymt sugen

Permalänk

Jag har varit sugen enda sedan jag hörde talas om detta! Har lagt ner flera tusen timmar på Diablo II. Någon som har någon aning om när detta kan tänkas släppas? Final version alltså...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danny_dinosaur
Jag har varit sugen enda sedan jag hörde talas om detta! Har lagt ner flera tusen timmar på Diablo II. Någon som har någon aning om när detta kan tänkas släppas? Final version alltså...

Borde väll vara någon gång när Hellgate släpps, Runt början av november, eller så är det senare

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Spelade hela dagen och kvällen igår/inatt, hittills har ju spelet varit rätt så enformigt. Kommer det roligare och mer varierade quests senare i spelet? Jag är lvl 11 nu.

Dessutom har jag ett quest att göra i något som heter Agranex, jag kan hålla musen över stället i kartan, men inte åka dit eftersom inget händer när jag klickar, hur tusan kommer man dit? Det ser ut att ligga mitt på vägen på kartan...

Permalänk

Skulle verkligen uppskatta om någon gav mig en invite Midnight_PUA@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Men kan ni inte skapa en invite-tråd istället?!?

Permalänk

Invite skulle upskattas!
Mail ---> engstrom.v@gmail.com

/MVH Viktor

Permalänk

@ Yahoo - Ok, tack!

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Höken
[B] Spelade hela dagen och kvällen igår/inatt, hittills har ju spelet varit rätt så enformigt. Kommer det roligare och mer varierade quests senare i spelet? Jag är lvl 11 nu.

Antagligen blir questen mer varierande! Jag menar, om det är Diablo II-style kommer questen i varje act vara annorlunda. Om vi antar att man kan bli lvl 99 bör questen även i Mythos bli lite mer spännande lite längre fram!

Permalänk
Inaktiv

Någon som vill dela med sig av en nyckel så tar jag mer än gärna emot. Ni kan få en puss för besväret
// E-mail raderad. // MOD

Permalänk
Medlem

Jag får ett felmedelande "the procedure could not be located in the DLL".

Nån som vet vad jag ska göra?

Visa signatur

Q6600 2048mb DDR2 600 mhz PNY 8800 GTS

Permalänk
Medlem

Sprang över Mythos sidan när jag va ute och letade efter nåt roligt hack n slash häromdan. Blev väldans intresserad.
Nästan så man längtar tillbaka till d2 dagarna.

Har någon en mot förmodan en extra nyckel eller kanske rent av tröttnat? Skulle gärna testa på lite.

mail: fr3akster@home.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Hehe,gav bort min invite igår till min jobbarpolare och ja,detta är mycket bättre än diablo 2:-))
Detta spel kommer nog ta över efter diablo 2:))

detta spel kommer aldrig klå diablo II. dock så kan det bli en fin ersättare eftersom diablo II har blivit föråldrat

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

om det finns en god själ som har en invite över så tages den väldigt tacksamt emot

jonas.forsell@gmail.com

Visa signatur

Antec 900| Corsair HX620W | Core2 Q6600@3.2 | 6GB RAM | GTX260
Server Tirpitz: E4300 | 4GB RAM | 3.3TB HDD | Server 2008 Ent x64
Server Bismark: 2xQuad | 4GB RAM | 1.5TB HDD | ESX 3.5

Permalänk
Medlem

Tjosan!

Jag är väldigt intressarad av en Invite till spelet! Det ser riktigt lovande ut. Har lirat Diablo och WoW väldigt länge, så detta spel ska nog sitta perfekt för mig!

Mail: djwenkan@msn.com

MVH Wenkan

Permalänk
Medlem

En invite skulle uppskattas jätte mycket.
triggerr90@gmail.com

Permalänk
Medlem

Broyyen@gmail.com
En invite skulle jag inte tacka nej till

Visa signatur

Ehhh!

Permalänk
Medlem

Mattias154@hotmail.com
Skulle vara fint med en invite

Permalänk
Medlem

supertuss@hotmail.com

Ser fruktansvärt roligt ut, tacksam om någon vänlig själ skickar en invite!

Edit: Har fått en nyckel nu. Riktigt kul spel!

Permalänk
Medlem

Om någon har invite över så skicka gärna en till mig

todi1695@hotmail.com

Permalänk
Medlem

jag har inte fått nån invite! har dom slutat ge ut eller?... har varit reggad på sidan ett jäkla tag!

om nån har en invite över och är mycket snäll, blir mycket tacksam isf!

mvh micke!

kan ge 450fgs på d2jsp för besväret om nån lirar diablo 2 forfarande

micke_malmberg123@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Hellgate London var ingenting för mig så nu lägger jag mitt hopp till Mythos istället Får hoppas det här duger som "Diablo3" tills den riktiga uppföljaren dyker upp, om Blizzard nån gång lyckas få tummen ur och fixa det alltså! ^^

Har det hörts någonting om ett preliminärt releasedatum eller liknande? Har inte riktigt hängt med i utveckligen.

Om någon råkar sitta med en oanvänd invite så vore jag väldigt tacksam om jag fick ta del av den