Gamingtangentbord från Everglide

Permalänk
Melding Plague

Gamingtangentbord från Everglide

Tillverkaren Everglide har idag lanserat två nya tangentbord som är tänkta för spelentusiaster. Dktboard Professional heter tangentbordet som finns i antingen silver eller svart.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

naaajs. Lika stort som mitt logitech, fast med bakgrundsbelysta tangenter.

Visa signatur

-\n-

Permalänk

Fult som stryk.
Är extremt nöjd me min Saitek som har dom skönaste tangenterna någonsin

Visa signatur

CPU: Intel i5 12400f | CPU kylning: CM Hyper 212 EVO V2 | GPU: XFX Speedster SWFT RX 6600 | RAM: Kingston Fury 16GB 3200MHz | M.2: Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 512GB | M.2: Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1TB | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Seagate 2TB | Mobo: Asus Prime B660-PLUS D4 | PSU: Be Quiet! System Power 9 700W | Chassi: Fractal Design Define R5 | Skärm: AOC 27G1G4 + Samsung S27F350

Permalänk

Snyggast.

Permalänk
Avstängd

FFS!^^
Tack gode gud för mitt gråa hederliga IBM tangentbord
Förstår för övrigt inte hur folk kan skriva på platta tangenbord=/
Det är ju inga tangenter längre, allt sitter ju ihop.

.... Jag vill ochså ha lysande tangenter!!!

Permalänk
Medlem

skabb

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem

SÅ JÄKLA DÅLIGT!
kolla här:

http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2007/05/15/48594.jpg

Någon likhet kanske? Jag har nämnligen Jusst den hiper'n fast i silver.
Dååligt everglide...

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZylioN
SÅ JÄKLA DÅLIGT!
kolla här:

http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2007/05/15/48594.jpg

Någon likhet kanske? Jag har nämnligen Jusst den hiper'n fast i silver.
Dååligt everglide...

Du menar att det finns oem-tillverkare som säljer produkter till flera olika företag? Har du shoppat minnen eller grafikkort nån gång?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gawd.

Den stora nyheten här är väl hur det är möjligt att företagsnamnet "Everglide" inte redan var upptaget då personerna bakom Everglide valde sitt företagsnamn.

Glidmedel, någon?

Permalänk
Medlem

Bah, det här tangentbordet är inte ens i närheten lika snyggt som mitt aluminiumtangentbord från Hiper. Fast layouten på knapparna är liknande.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7700X // MB: ASRock X670E PG Lightning (AM5) // Chassi: Fractal Design Define S // PSU: Antec Truepower 650W // CPU-kylning: Noctua NH-U12A // GPU: ASUS Radeon RX 6800 XT TUF OC // RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL40 FURY Be // SSD: Intel 660p 1TB, Samsung 840 Evo 120GB // HDD: Seagate Barracuda 3TB // Monitor: Svive Pyx 34C801

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foqnax
Bah, det här tangentbordet är inte ens i närheten lika snyggt som mitt aluminiumtangentbord från Hiper. Fast layouten på knapparna är liknande.

ah. en sådan jag har ja. aluminium..

Permalänk
Medlem

Finns fortfarande inget som slår logitechs bord om man skriver mkt, enligt min åsikt... mitt S510 är fan det skönaste jag skrivit på, sen ultra-x flat kom ut... o trådlöst är det också...

O dessutom... vad är ni för amatörer som måste titta på tangenterna när ni skriver??

Visa signatur

Bättre grejer men mindre tid...

Permalänk

På tal om sköna tangentbort, är delade ergonomiska tangentbord sköna?
https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=MSKB4000... sådana.

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ Black Edition | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | Inno3d Geforce 8800GT | CORSAIR 2GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME | 1TB HDD | Windows XP Pro sp2

Permalänk
Medlem

Oh my eyes! The bling, its the bling... I'm gonna go blind!
Inte snyggt faktiskt. Ser ut som nästan vilket budget-inriktat DH-bord som helst- Hade vart snyggare med bara belysta bokstäver eller bara bakgrundsbelysningen. Det som behövs för "gamers" är ju inte heller flashiga ljus, utan bra motstånd mot slitage, bra känsla i knapparna (och bra yta på dem... ingen gillar såp-hala blankslitna tangenter) och framför allt, inga tangenter som lägger av bara för att man råkar hålla in lite för många samtidigt...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Tycker det var fult jag, och dessutom gillar jag verkligen inte layouten på brädan, jag orienterar mig på tangentbordet genom att känna efter tex mellanrummet mellan ctrl och piltangenterna, numpad:en och pilisarna osv.

Hatar att använda sånna där ihoptryckta skräptangentbord, nee ett riktigt fläskigt G15 av äldre modell ska det vara!!

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Fult.

VAD definerar "speltangentbord" eller spelprodukter idag? Blått ljus?
Skäms.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellfish_
På tal om sköna tangentbort, är delade ergonomiska tangentbord sköna?
https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=MSKB4000... sådana.

Frågar du mig, ja. Bästa som finns. Har kört med delat tangentbord sedan... öh.. 90-talet nångång. Och Ergonomic 4000 är hmm, nästbäst hittills, men ändå bäst. Jag vill helt enkelt inte släppa mina känslor för MS Natural Keyboard Pro.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065