Permalänk
Avstängd

ser nice ut 8) längtar tills du plockar bort din 18kilo maskeringstejp ^^
8p

Visa signatur

-- === pLatinum === --

Permalänk
Medlem

Skitläckert!!!! När ja först såg att du tog bort tejpen på fläktdelen (toppen) sa jag bara *OMG!!!* Ett chassi helt i min stil. (Än så länge iaf.) Kan knappt bärga mig tills du har börjat sätta in hårdvaran, typ fläktarna iaf.

Permalänk
Medlem

Hej och hå människor. Nu har jag kämpat och slitit med snart en första termin av gymnasiet. Inget har blivit gjort på för länge men nu äntligen är det klart! Bilder kommer att komma upp på slutresultatet, och hör av häpnad; Tejpen är borta!! Jag lovar, tejpa inte onödigt mycket. Det kan vara kul i början, men blir ett skitjobb sen när det ska av..... och har satt sig fast. Bilder kommer nog antingen upp i morgon eller efter helgen.

Tack för alla härliga kommentarer och fortsätt simma. Hej!

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk

Nice bygge! Längtar tills jag får se slutresultatet!

Permalänk
Medlem

Hur har det gått med bygget?

väntar på lite slut bilder

Visa signatur

Keep up the good work

Permalänk
Medlem

riiiiiiiktigt snyggt bygge

Visa signatur

As a famous actor once said: ‘There can be only one…’

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt bygge! 10/10 mycket bra gjort

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt men du får bara en 6a pga alla synliga skruvar men det är en fråga om smak. annars ett snyggt bygge

Permalänk
Medlem

sjuuuuukt nice

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

grymt snyggt gjort. bra jobbat

Permalänk
Medlem

gillar ditt bygge

Visa signatur

Intel Quad 2.33Ghz | 4GB Ram | 1TB Hårddisk | GeForce 9600GT | DVD Brännare

Permalänk
Medlem

nice! lite naken front dock..

har exakt samma fötter som ska åka på mitt htpc-bygge : D

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk

Stridsvagns-hinder! Ser bra ut.

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Avstängd

grymt:)

Visa signatur

Ult1mate Gaming !

Permalänk
Medlem

10/10!

Visa signatur

- C2D e8400 @3.8Ghz | P5QL-E | 4x1024MB Crucial BallistiX 1066Mhz | Asus Extreme 8800GT | Antec ThreeHundred | Samsung SpinPoint 320GB | Corsair TX650w | Vista Ultimate 64-bit | Icybox-Western Digital Scorpio 160GB | Maxtor One Touch 500GB -

Permalänk
Medlem

Tack för all grym feedback! Jag ska lägga upp ett galleri med lite bättre bilder i fler perspektiv i helgen.

-JAxen, Fronten... blev så. Jag är i alla fall nöjd.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt och framförallt "cleant" arbete! Mycket bra prestation! Har gått i tankar om att själv bygga ett chassi och när jag såg denna bygglogg blev jag sinnes inspirerad.
Tänker använda denna lite som en guide när jag bygger mitt egna chassi!

Permalänk

Duktigt gjort byhand.

Jag skulle rita upp lådan i Inventor och skära ut det i vattenskäraren, sen skruva ihop allt på en pisskvart..

Men förhand är en utmaning det med. *Thumbs*

Permalänk
Medlem

Jag ritade upp det mesta i CAD. Sedan bydde jag givetvis förhand pga tjusningen med det. Det känns inte riktigt för mej att bygga ett chassi genom att bara montera ihop allt så är det färdigt, det är IKEA.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur mkt väger den? ;P 10/10

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."